ساوت‌گیت:

خیلی وقت بود که حس شکست را تجربه نکرده بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است شاگردانش در تقابل با جمهوری چک در مرحله انتخابی یورو 2020 آنطور که باید ظاهر نشده‌اند.

خیلی وقت بود که حس شکست را تجربه نکرده بودیم
کد خبر: 350531
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۰۹:۵۰:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ گرث ساوت‌گیت که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (جمعه) در گروه A از مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل جمهوری چک تن به شکست 2 بر یک داد تا اولین باخت خود در رقابت‌های مرحله انتخابی (اعم از یورو و جام جهانی) در 10 سال اخیر را تجربه کند، پس از این بازی گفت: ما پیش از این بارها مورد تمجید قرار گرفته بودیم، اما همیشه تأکید کرده‌ایم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم تا انگلیس تبدیل به تیمی سطح بالا شود و این بازی گواهی بر این موضوع بود.

وی افزود: ما خیلی وقت بود که حس شکست را تجربه نکرده بودیم، برای همین بازیکنان ناراحت هستند. هیچیک از ما از چنین وضعیتی خوشحال نیستیم اما این واقعیت است و باید از این بازی درس بگیریم. من همیشه مسئولیت عملکرد تیمم را برعهده می‌گیرم. ما در این بازی زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، استحکام لازم را نداشتیم و در نیمه اول در استفاده از توپ ضعیف ظاهر شدیم. به نظرم در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه جمهوری چک خلق کردیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جمع‌بندی صحبت‌هاش اظهار داشت: در کل ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و مالکیت توپ را به خصوص در نیمه اول به سادگی از دست دادیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها