حسین کعبی، پیشکسوت فوتبال ایران:

حضور زنان در ورزشگاه بسیار ارزشمندتر از پیروزی پُرگل بود

حسین کعبی، پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: درست است که با نتیجه بسیار خوبی توانستیم برابر کامبوج به برتری برسیم اما نقطه عطف این مسابقه حضور زنان بود که به نظر من ارزشش بیشتر از پیروزی پرگل بود.

حضور زنان در ورزشگاه بسیار ارزشمندتر از پیروزی پُرگل بود
کد خبر: 350556
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۴۲:۵۹

اعتمادآنلاین| حسین کعبی، پیشکسوت فوتبال ایران، با اشاره به برتری 14 بر صفر تیم ملی برابر کامبوج در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین گفت: این دیدار هیچ مساله خاصی نداشت و یک مسابقه یکطرفه بود و اگر بخواهم به عنوان یک کارشناس به بازی نگاه کنم این دیدار به غیر از گل هیچ چیز دیگری نداشت.

وی افزود: تیم ملی ما هجومی شده و مردم از دیدن فوتبال هجومی لذت می‌برند. حتی اگر این فوتبال با ناکامی هم همراه باشد باز هم مردم از دیدن آن لذت می‌برند اما خوشبختانه تیم ملی ما آنقدر بازیکنانی باکیفیت دارد که خیلی زود خود را با این سبک هجومی وفق داده و این سبک هجومی در فوتبال ما نتیجه می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ما هنوز هم تیم اول آسیا هستیم و روزهای خوبی در انتظار فوتبال ما است. از طرفی این موضوع خوبی بود که با این اختلاف حریف را شکست دادیم چرا که تفاضل گل ممکن است در آخر کار برای صعود تاثیرگذار باشد هر چند فکر نمی‌کنم که کار به آنجا برسد.

کعبی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود مارک ویلموتس در چنین بازی‌هایی از بازیکنان جوان استفاده می‌کرد، اضافه کرد: ویلموتس تازه به تیم ملی آمده است؛ باید زمان بگذارد تا او نسبت به توانایی بازیکنانش شناخت پیدا کند. ویلموتس کار درستی انجام داد.؛ البته ویلموتس در این بازی هم از بازیکنان جوان و جدید استفاده کرد که این موضوع مثبتی بود.

وی در مورد حضور زنان در ورزشگاه تاکید کرد: اتفاق خیلی بزرگی رخ داد و باید از کسانی که پس از سال‌ها این موضوع را عملی کردند، تشکر کنیم. چنین اتفاقی حتی از پیروزی تیم ملی هم ارزشمندتر بود. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد و روزی برسد که بتوانیم همه در کنار خانواده‌های‌مان مسابقات فوتبال را ببینیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار بعدی تیم ملی برابر بحرین خاطرنشان کرد: فوتبال آسیا پیشرفت کرده و تیم‌ها قدرتمندتر شده‌اند. از طرفی بحرین یک رقیب سنتی برای ما محسوب می‌شود. باید بازی با کامبوج را فراموش کنیم و روی برد برابر بحرین تمرکز کنیم زیرا این تیم می‌تواند نقش موثری در گروه ایران داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها