کد خبر: 350562
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۵۰:۳۰
| |

سخنگوی فدراسیون کشتی:

سرمربیان تیم‌های ملی استعفا نداده‌اند

سخنگوی فدراسیون کشتی با تکذیب استعفا «غلامرضا محمدی» و «محمد بنا» از سرمربیگری تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: فدراسیون با همه چالش‌ها و مشکلاتی که دارد در مسیر حمایت از سرمربیان تیم‌های ملی حرکت خواهد کرد.

سرمربیان تیم‌های ملی استعفا نداده‌اند
کد خبر: 350562
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۵۰:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسن رنگرز روز شنبه افزود: برای کسب سهمیه المپیک باقی مانده نیز 2 رقابت و رویداد را در پیش داریم و امیدواریم در گام اول در درون قاره آسیا به این مهم برسیم. کار سختی است اما برنامه‌های فنی در چند ماه پیش رو در مسیر کسب سهمیه حداکثری است و در گام اول می‌خواهیم حداکثر سهمیه ممکن را کسب کنیم و می‌توانیم 12 سهمیه را کسب کنیم اما دشوار است.

در گام دوم کسب مدال آن هم خوشرنگ برایمان مهم است.

وی اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک راه دشواری را در پیش داریم البته نشدنی نیست. نگاه ما این است که باید نگاه به المپیک 4 ساله باشد و برای کسب نتیجه ایده‌آل در المپیک به بازه زمانی 6تا 8 سال نیاز داریم. متاسفانه نبود ثبات مدیریتی و فنی آسیب جدی به پیکره کشتی زد برنامه‌ها یک ساله تعریف شد و فاقد نگاه المپیکی بود و این نگاه عملا پاشنه آشیل کشتی شده است.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: در گذر تاریخ ورزش کشور، رشته کشتی سهم پررنگی در رقابت ها داشته و جایگاه کاروان ورزش ما متاثر از عملکرد رشته اول کشور یعنی کشتی بوده است و من امیدوارم حمایت ها به گونه ای پیش برود که از ظرفیت‌های موجود حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

رنگرز در این گفت و گوی رادیویی یادآور شد: دوره قبل محمد بنا فاصله زمانی کوتاهی را تا المپیک برزیل داشت، اکنون هم فاصله خیلی جالب نیست و برای کار فنی زمان کوتاهی در اختیار داریم. کار سخت است و برای کشتی فرنگی که در 50 سال حضور ما منهای المپیک لندن نتایج پررنگی نداشته، به نظر می‌رسد کار برای کسب مدال طلا بسیار دشوار خواهد بود اما امیدواریم با حضور دلاورمردان کشتی نتایج خوبی بگیریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها