روح الله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس:

خدمات دولت به نقاط محروم چشمگیر بوده است

روح الله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، گفت: خدمات دولت به نقاط محروم و کم‌تر توسعه یافته چشمگیر و قابل توجه بوده اما با این وجود این مناطق نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند.

خدمات دولت به نقاط محروم چشمگیر بوده است
کد خبر: 350586
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۱:۱۶:۰۹

اعتمادآنلاین| روح الله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان آوج گفت: خدمات دولت با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهایی که از هر سو به کشور ما وارد می شود، متناسب و در خور توجه بوده است.

روح الله بابایی صالح افزود: آوج به کودکی تشبیه می شود که نیاز به رسیدگی داشته تا جایی که اگر در سال های گذشته خدماتی در آن صورت می گرفت امروز شاهد بسیاری از نارسایی ها در آن نبودیم.


وی با انتقاد از نبودن یک استخر شنا سرپوشیده در این شهرستان، آوج را دچار کمبودهای اساسی در خصوص زیرساخت های ورزشی دانست و تصریح کرد: با وجود جمعیت 43 هزار نفری و با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 20 خانه ورزشی روستایی در این شهرستان به تجهیزات ابتدایی بهره مند شده اند.


به گفته وی در سال های گذشته اقدامات قابل توجهی در حوزه گازرسانی به آوج انجام شده است و در سه سال گذشته 97 درصد خانوارهای روستایی آوج با یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار از نعمت گاز بهره مند شده اند.


وی اضافه کرد: با توجه به میزان بارش های مناسب، این شهرستان با کمبود آب شرب روبرو بوده اگرچه چاه های دستی مشکلی را برای آب های زیرزمینی ایجاد نمی کند اما درخواست داریم تا تسهیلاتی در این زمینه از سوی آب منطقه ای استان به آوج اختصاص پیدا کند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مجوز 6 تخت دیالیز برای این شهرستان تاکنون اقدامی در خصوص تهیه و راه اندازی آن صورت نگرفته و این در حالی است که آوج نیازمند استقرار اداره تامین اجتماعی نیز هست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها