کد خبر: 350599
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۱:۳۲:۳۷
| |

سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

محور تمام برنامه‌های ما در ستاد انتخابات قانون است/ وزارت کشور امین و حافظ رای مردم است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: وزارت کشور در انتخابات اسفند 98 مانند گذشته امین مردم خواهد بود و از رای مردم محافظت خواهد کرد.

محور تمام برنامه‌های ما در ستاد انتخابات قانون است/ وزارت کشور امین و حافظ رای مردم است
کد خبر: 350599
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۱:۳۲:۳۷

اعتمادآنلاین| سید اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان ششمین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات در مشهد مقدس بیان کرد: وزارت کشور در انتخابات اسفند 98 نیز مانند گذشته امین مردم خواهد بود و از رأی مردم محافظت خواهد کرد.

موسوی دبیرستاد انتخابات کشور با اشاره به این که بر اساس قانون، وزارت کشور مجری قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات است، گفت: اجرای انتخابات را هیأتهای اجرایی بر عهده دارند و حسن جریان انتخابات را هیأتهای بازرسی تأمین می کنند.

وی با اشاره به ضرورت اشراف مجریان و دست اندرکاران انتخابات اظهار داشت: محور تمام برنامه های ما در ستاد انتخابات قانون است، لذا آموزش های انتخابات بر این محور استوار است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان اضافه نمود: در ششمین دوره آموزشی مجریان انتخابات، اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی و مدیران انتخابات و بخشداران سمنان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند. علاوه بر آن ها بازرسان استان های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و بوشهر نیز در آموزش ها شرکت نمودند. دوره بعدی آموزش ها یک هفته پس از اربعین حسینی انجام خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها