184 زائر مصدوم و بیمار اربعین به کشور برگشتند

رییس اورژانس کشور از اعزام 184 نفر از زائران ایرانی بیمار یا مصدوم شده در کشور عراق به ایران خبر داد.

184 زائر مصدوم و بیمار اربعین به کشور برگشتند
کد خبر: 350646
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۲:۲۶:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت پذیرش زائران ایرانی مصدوم یا بیمار که به کشور بازگردانده شده‌اند گفت: برابر آخرین آمارها تا ساعت هشت صبح امروز در مجموع 184 زائر ایرانی در کشور عراق به ایران بازگردانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر این افراد از مرزهای شلمچه و مهران به کشور بازگشته‌اند، گفت: 92 نفر از مرز مهران و 89 نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده‌اند. دو نفر نیز از مرز چذابه و یک نفر نیز از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند.

کولیوند در مورد وضعیت مصدومان انتقالی نیز گفت: از کل 92 مصدوم و بیمار پذیرش شده در مرز مهران، 66 نفر درمراکز درمانی بستری شده و 20 نفر نیز به مراکز درمانی شهر مبدا اعزام شده‌اند. شش نفر نیز درمان و ترخیص شده‌اند.

رییس اورژانس کشور اضافه کرد: از میان 89 مصدوم و بیمار پذیرش شده در مرز شلمچه نیز 51 نفر بستری شده، سه نفر به مراکز درمانی شهر مبدا منتقل شده و 35 نفر نیز پس از درمان ترخیص شده‌اند.

وی در مورد بیماران پذیرش شده در مرز چذابه و خسروی نیز گفت: در مرز چذابه دو نفر پذیرش شدند که یک نفر بستری شده و دیگری ترخیص شده است. مورد پذیرش شده در مرز خسروی نیز یک نفر بوده که همچنان بستری است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها