کد خبر: 350661
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

تحصن دبیر اسبق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران/ سها مرتضایی در انتظار رفع بحران ستاره‌دار شدن

سها مرتضایی دبیر اسبق شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به عدم پیگیری وزارت علوم، سازمان سنجش و مسئولین دانشگاه تهران نسبت به رفع ستاره‌دار شدن و محرومیت تحصیلی‌اش در برابر کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران تحصن کرد.

تحصن دبیر اسبق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران/ سها مرتضایی در انتظار رفع بحران ستاره‌دار شدن
کد خبر: 350661
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| به دنبال این اتفاق، شورای صنفی دانشجویان کشور، بیانیه‌ای منتشر کردند که در بخشی از آن درباره وضعیت مرتضایی آمده است: «حال و در آغاز سال تحصیلی با مورد دیگری مواجه شده‌ایم؛ ستاره دار شدن سها مرتضایی، دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران و دبیر اسبق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران، که در دی ماه سال 96 به دلیل دفاع از حقوق دانشجویان و پیگیری مستمر وضعیت دانشجویان بازداشتی خود نیز "پیشگیرانه" بازداشت شد. جلوگیری از ادامه‌ی تحصیل او در مقطع دکتری و عدم ارائه پاسخ شفاف از سوی مقامات مربوطه نشان‌دهنده‌ی ادامه‌ی تلاش نهادهای مذکور برای تثبیت فضای امنیتی دانشگاه در سال جاری‌ست.

شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن محکوم کردن هر نوع برخورد امنیتی و انضباطی با فعالین صنفی دانشجویی، مسئولیت ستاره‌دار شدن و محرومیت از تحصیل خانم سها مرتضایی را بر دوش مسئولان وزارت علوم و دانشگاه می‌داند، محرومیت از حق تحصیل را برای هیچ یک از فعالین صنفی برنخواهد تابید و در همین راستا با تمام توان پیگیری‌های خود را ادامه خواهد‌داد.»

منبع: شوراهای صنفی دانشجویان کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها