نمایش «رگ» به پایان رسید/ هنرمندان و نمایندگان مجلس به تماشای نمایش ایوب آقاخانی رفتند

نمایش «رگ» در آخرین شب اجرای خود میزبان هنرمندان و نمایندگان تهران بود و ایوب آقاخانی آن را به کسانی که برای بهتر شدن اوضاع تئاتر کشور قدم برمی‌دارند و مخاطبان همراه و همدل تئاتر تقدیم کرد.

نمایش «رگ» به پایان رسید/ هنرمندان و نمایندگان مجلس به تماشای نمایش ایوب آقاخانی رفتند
کد خبر: 350713
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شب گذشته آخرین اجرای نمایش «رگ» به کارگردانی ایوب آقاخانی در حالی روی صحنه رفت که میزبان نمایندگان مجلس همچون علیرضا رحیمی، مهدی شیخ، محمود صادقی و هنرمندانی از جمله هادی مرزبان، شهرام گیل‌آبادی، حسین کیانی، الهام پاوه‌نژاد، حسین مسافر آستانه، معصومه کریمی، منظر لشکری، رضا بهشتی، پریسا عشقی، امیرحسین شفیعی و آیدین الفت بود.

ایوب آقاخانی در پایان این نمایش آن را به تمام کسانی که برای بهتر شدن اوضاع تئاتر کشور قدم برمی‌دارند و مخاطبانی که با همراهی و همدلی موجبات انگیزه بیشتر در هنرمندان را فراهم می‌آورند، تقدیم کرد.

او گفت: در دورانی که برای بقا در تئاتر باید شگردهای فریبنده برای کارناوال رنگ‌ها به کار برد، توفیق و گرمای اجرای «رگ» که باحضور پرشکوه تماشاگران بهره‌ور بود، یک بار دیگر با کمک و همدلی تماشاگران فهیم یادآور شد که گونه دیگر تئاتر که نگاه صادقانه‌تری به مضمون، صحنه و مخاطب دارد هنوز زنده است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر افزود: این رهاورد و امید بزرگی است که تماشاگران "رگ" آن را در سی و سه شب به گروه تئاتر پوشه اهدا کردند که از آنها سپاسگزاریم.

«رگ» که ایستادگی سه مرزبان در منطقه مرزی ارس در شهریور 1320 مقابل لشکر شوروی در جنگ جانی دوم را روایت می‌کرد، در طول اجرای خود با استقبال خوب مردم، هنرمندان، مدیران فرهنگی و هنری و اهالی اندیشه روبه‌رو شده بود و افرادی همچون مسعود پزشکیان، علیرضا رحیمی، مهدی شیخ، محمود صادقی، احمد مازنی، طیبه سیاوشی، پروانه سلحشوری، فرید موسوی، اصغر مسعودی و محمد اسماعیل سعیدی از نمایندگان مجلس و مهدی افضلی، مهدی شفیعی، محمد رحمانیان، گلاب آدینه، افشین هاشمی، حمیدرضا نعیمی، شیرین یزدان بخش، ارمغان بهداروند، لیلا بوشهری، مونا فرجاد، المیرا دهقانی، مهرداد خوشبخت، الهام نامی، الهم جعفرنژاد، کتانه افشاری، بهناز نازی، کیهان ملکی، رویا فلاحی، احمد امینی، اتابک نادری، لیلا بلوکات، شهرام کرمی، حمید منوچهری، یعقوب صباحی، نگار عابدی، هادی عطایی، علی میلانی، عباس اقسامی، روزبه حصاری، شهاب الدین مجدی، محسن حسینی، سیروس همتی، سعید اسدی،هادی مرزبان،پرویز پورحسینی،آیدین الفت،روزبه سجادی حسینی، نورالدین حیدری ماهر، حسین کیانی، الهام پاوه نژاد، امیرحسین شفیعی، معصومه کریمی، حمید نیلی،... به تماشای آن نشستند.

برزو ارجمند، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، الهه شه‌پرست، محسن بهرامی، بهناز بستان دوست و هلن بهرامی در جدیدترین نمایش گروه تئاتر پوشه نقش‌آفرینی کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها