کد خبر: 350757
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۴:۵۲:۲۴
| |

مهدی هاشمی‌نسب:

تیم ملی باید قهرمان آسیا شود

مهدی هاشمی‌نسب، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: عیار تیم ملی در بازی‌های سخت سنجیده می‌شود و دیگر صعود به جام جهانی نمی‌تواند برای فوتبال ما یک افتخار باشد.

تیم ملی باید قهرمان آسیا شود
کد خبر: 350757
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۴:۵۲:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر کامبوج گفت: ما قبلاً هم در رده ملی چنین بردهایی را به دست آورده بودیم، البته نمی‌خواهم ارزش زحمات بازیکنان را پایین بیاورم. زدن 14 گل به هر تیمی سخت است، ولی مهمترین اتفاق این بازی حضور بانوان در ورزشگاه بود که جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه تأکید کرد: عیار تیم ملی را باید در بازی‌های سخت سنجید. الان دیگر رفتن به جام جهانی برای ما افتخار نیست و باید در این بازی‌ها به فکر صعود به مرحله حذفی باشیم. ما باید بعد از سال‌ها قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و اگر به این افتخارات برسیم یعنی پیشرفت کرده‌ایم. سال‌های طولانی است که فقط به جام جهانی می‌رویم و بعد از سه بازی برمی‌گردیم و در آسیا هم قهرمان نمی‌شویم. ما باید ژاپن را ببریم و به فینال آسیا برویم تا قهرمان شویم و در جام جهانی هم از مرحله گروهی صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در ارتباط با روند امتیازگیری و عملکرد فنی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: فولاد برای فصل جدید با تغییرات زیادی مواجه شد به همین دلیل نیاز به زمان داشتیم و خوشبختانه بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کردیم. تلاش ما این است که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

هاشمی‌نسب در ارتباط با اینکه در برخی بازی‌ها تعدادی از هواداران فولاد علی جواد نکونام شعار دادند، گفت: ما با سپاهان که هزینه هنگفتی انجام داده است، مساوی کردیم و یک موقعیت هم به حریف ندادیم، ولی علیه کادر فنی شعار دادند، آن وقت همین تیم پرسپولیس را در ورشگاه آزادی شکست داد. شاید برخی روی سکوها به ظاهر دل‌شان با تیم است. ما خیلی چیزها را می‌دانیم ولی سعی می‌کنیم کارمان را انجام دهیم و هدفی جز خوشحالی هواداران فولاد نداریم. امیدوارم آنها هم صبورتر باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها