امیر حاتمی وزیر دفاع:

حل مشکلات صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح به اهتمام ملی نیازمند است

وزیر دفاع گفت: با اهتمام مجلس و دولت امیدواریم بتوانیم در بودجه سال 99 تا حد زیادی از مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح بکاهیم.

حل مشکلات صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح به اهتمام ملی نیازمند است
کد خبر: 350812
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۶:۱۹:۰۳

اعتمادآنلاین| امیر حاتمی، وزیر دفاع کشورمان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه این هیئت بیان کرد: بحث امروز درباره صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح بود که اهمیت بسزایی دارد.

او افزود: در صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح به دلیل شرایط خاصی که است مشکلات حادتری وجود دارد؛ ما در سالیان گذشته با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم که این موضوع مورد توجه دولت و وزارت دفاع قرار گرفته است.

وزیر دفاع بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که گام به گام بتوانیم مسائل مربوط به بازنشستگی نیرو‌های مسلح را رفع کنیم، ما در صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح از یک سو با پرداخت حقوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح مواجه هستیم و از سوی دیگر با مسائل مربوط به خدمات رفاهی این اقشار مواجه‌ایم.

حاتمی ادامه داد: با کمک دولت و مجلس گام‌های مؤثری برای رفع هر کدام از این مشکلات برداشته‌ایم و برای حل دائمی معضلات صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح نیز برنامه بلندمدت و راهکار‌های مؤثری در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با برگزاری جلسات متعدد و همتی که مجلس گماشته است، بتوانیم پایه آن را برای بودجه سال 99 در قانون بودجه قرار دهیم و بتوانیم به تمهیدات اتخاذشده برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی نیرو‌های مسلح شتاب بیشتری ببخشیم.

او تصریح کرد: آنچه که مسلم است موضوع صندوق‌های بازنشستگی مسئله مهم و قابل توجهی است و همت و اهتمام ملی را می‌طلبد و جلسه امروز نشان داد که حداقل دولت و مجلس پای کار آمده‌اند و برنامه دقیق‌تری برای حل مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح فراهم خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها