کد خبر: 350866
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۲۰:۱۹:۵۳
| |

تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل هما:

پروازهای روزانه کرمانشاه-نجف افزایش یافت/ تمدید پروازها تا 28 صفر

تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پروازهای نجف-کرمانشاه و ایلام تا 28 صفر ادامه دارد، گفت: از دوشنبه پروازهای کرمانشاه-نجف به روزانه 6 پرواز افزایش می یابد.

پروازهای روزانه کرمانشاه-نجف افزایش یافت/ تمدید پروازها تا 28 صفر
کد خبر: 350866
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۲۰:۱۹:۵۳

اعتمادآنلاین| تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پروازهای فوق العاده اربعین این شرکت از روز 12 مهرماه آغاز شده است، گفت: برای خدمت به زائران اربعین حسینی 137 پرواز تا پایان عملیات اربعین در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این پروازها اکنون در فرودگاه کرمانشاه روزانه 3 پرواز به مقصد نجف اشرف انجام می شود که این تعداد از روز دو شنبه به روزانه 6 پرواز تبدیل خواهد شد.

دهقانی زنگنه با بیان اینکه این پروازهای فوق العاده منطقه‌ای، برای فرودگاه ایلام نیز در نظر گرفته شده بود، گفت: پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد. اما برنامه برای این فرودگاه همچنان باز نگه داشته شده که در برگشت، زائران نجف بتوانند به ایلام منتقل شوند. به همین منظور سعی داریم روزانه 6 پرواز از نجف به ایلام انجام شود.

وی افزود: آمادگی داریم که در صورت نیاز، تعداد پروازها را افزایش دهیم.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه خدمات بازگشت به زائران نیز در قالب همان 137 پرواز انجام خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر آن پروازهای کرمانشاه و ایلام نیز در خدمت زائران برای بازگشت به کشور خواهد بود. البته پروازهای کرمانشاه و ایلام تا تاریخ 28 صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد 68 هزار و 280 صندلی برای پروازهای تهران-نجف-تهران، 1920 صندلی برای پروازهای ایلام-نجف-ایلام و 5 هزار و 640 صندلی برای پروازهای کرمانشاه-نجف-کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پروازهای ایلام و کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات با استفاده از ناوگان ATR 72-600 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شده و قیمت پرواز در مسیر رفت و برگشت 1 میلیون و 500 هزار تومان و به صورت یک طرفه 750 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها