کد خبر: 350907
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۸:۵۰:۰۲
| |

بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: 

اجرای قانون تابعیت گامی موثر در حوزه منابع انسانی است

محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه تایید لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از سوی شورای نگهبان می‌تواند مشکلات هویتی این فرزندان را رفع کند، گفت: اجرای قانون تابعیت گامی موثر در حوزه منابع انسانی است.

اجرای قانون تابعیت گامی موثر در حوزه منابع انسانی است
کد خبر: 350907
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۸:۵۰:۰۲

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره تاثیرات تایید لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از سوی شورای نگهبان گفت: مجلس با تصویب این لایحه یکی از بهترین گام‌های حمایتی را در حوزه منابع انسانی برداشت. این فرزندان به دلیل مسائل هویتی در کنار مشکلاتی مانند تحصیل تحت تاثیر انحرافاتی قرار می‌گرفتند که اصلا به نفع کشور نبود، در حالی که این افراد از مادر ایرانی و در ایران به دنیا آمدند و باید تابعیت ایران داشته باشند به همین دلیل لازم بود با تصویب قانونی از این عزیزان به عنوان یک شهروند حمایت شود.

بادامچی اظهار کرد: با تصویب این لایحه و سپس تایید آن از سوی شوای نگهبان و تبدیل شدن موضوع به قانون و اجرای آن مشکلات بسیاری از این افراد حل خواهد شد، ولی ممکن است به ندرت روند کار برخی افراد با مشکلات حقوقی روبه رو شود که با پیگیری‌های خودشان و پیگیری‌هایی که ما خواهیم داشت مشکلات آن ها نیز رفع خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها