سیدکمال سجادی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:

بحثی از لاریجانی در جلسه جامعه روحانیت نشد/ خروجی دیدار جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز مثبت بود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: درمورد دعوت از لاریجانی در شورای ائتلاف بی‌اطلاع هستم و در جلسه اخیر با جامعه روحانیت مبارز بحثی از آقای لاریجانی نشد.

بحثی از لاریجانی در جلسه جامعه روحانیت نشد/ خروجی دیدار جبهه پایداری با جامعه روحانیت مبارز مثبت بود
کد خبر: 350941
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۹:۲۲:۱۳

اعتمادآنلاین| سیدکمال سجادی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دیدار رئیس جامعه روحانیت مبارز با اعضای جبهه پایداری درمورد پیوستن این جبهه به شورای ائتلاف بیان کرد: روز پنجشنبه دبیران کل احزاب اصولگرا هفتمین جلسه را با جامعه روحانیت مبارز داشتند که در آن جلسه دیدار اعضای جبهه پایداری با رئیس جامعه روحانیت مبارز مطرح شد طرفین مواضع خود را بیان کردند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: معتقدم خروجی این دیدار مثبت است، همه اصولگرایان از جمله جبهه پایداری می‌دانند که سپهر سیاسی کشور در برهه کنونی حساسیت ویژه‌ای برای انتخابات مجلس به وجود آورده است، از این سو همه در تلاشند تا انسجام و همگرایی در اردوگاه اصولگرایان ایجاد شود.

سجادی تاکید کرد: جبهه پایداری هم معتقد است که همه اصولگرایان در شورای ائتلاف حضور داشته باشند و شخص یا گروه سیاسی خاصی خارج از اردوگاه اصولگرایان به صورت مستقل وارد انتخابات نشود اما تحقق این هدف مستلزم حفظ شأن همه احزاب و تشکل‌های اصولگرا است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه اصولگرایان معتقدند که شورای ائتلاف زمانی می‌تواند انسجام و همگرایی مناسبی ایجاد کند که اصولگرایان به صورت حداکثری در این ائتلاف شرکت کنند؛ در مجموع گزارشی را که از جلسه جبهه پایداری با رئیس جامعه روحانیت ارائه شده است مثبت ارزیابی می‌کنم، زیرا نظرات درمورد همگرایی و مشارکت حداکثری به یکدیگر نزدیک شده بود.


او با اشاره به حضور آقای ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز گفت: عدم حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز باعث یک سری جوسازی‌ها در رسانه‌ها شده بود اما با دعوتی که آیت‌اللّه موحدی کرمانی از او کرد، متعاقباً ناطق نوری در جلسه حضور یافت و بحث‌هایی که در آن جلسه مطرح شد مباحث بسیاری خوبی بود، اما نمی‌دانم که ناطق نوری در جلسات آینده شرکت می‌کند یا نه؟

فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم حضور لاریجانی در شورای ائتلاف اظهار کرد: درمورد دعوت از لاریجانی در شورای ائتلاف بی‌اطلاع هستم و در جلسه اخیر با جامعه روحانیت مبارز بحثی درباره آقای لاریجانی نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها