کد خبر: 351022
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۵۳:۲۹
| |

معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس:

مجلسیان را بهتر قضاوت کنید/ از حمایت رئیس‌جمهور دست نمی‌کشیم

معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مردم ایران گفت: مجلسیان را بهتر قضاوت کنید ما را در لای چرخ دنده‌های معیوب اقتصاد که عوامل داخلی و عوامل خارجی تبهکارانه دارد، خُرد نکنید.

مجلسیان را بهتر قضاوت کنید/ از حمایت رئیس‌جمهور دست نمی‌کشیم
کد خبر: 351022
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۵۳:۲۹

اعتمادآنلاین| معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس، در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود ضمن آرزوی سلامتی برای مسافران اربعین حسینی گفت: زخم‌هایی که امروز بر تن ملت ایران دیده می‌شود کم نیست، از تروریسم اقتصادی گرفته تا غارتگرانی که مقطع پر تلاطم فعلی را زمان مناسبی برای زیاده خواهی‌های خود دیده اند. هر روز شاهد برگزاری محاکمه تعدادی از آنها هستیم لذا از اراده رئیس قوه قضاییه تشکر می‌کنیم. همچنین باید به زالو صفتانی که بی سر و صدا در حال غارت گری هستند، ورود جدی تری داشته باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در انتقاد از سرویس‌های ارزش افزوده خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باندهایی که با گردش مالی سالانه 2600 میلیارد تومان و در طی سه سال 700 هزار میلیارد تومان درآمد داشته‌اند به کجا وصل بوده‌اند؟ این شرکت‌ها ماهیت مشخصی ندارند و به دستگاه‌های نظارتی پاسخ نمی دهند. تا کی مردم باید فریاد بزنند که بدون اطلاعشان و با حُقه‌هایی مثل سفر زیارتی و یا برنده شدن در مسابقه ماهانه به اسم سرویس ارزش افزوده مبالغی از حسابشان کم شود؟

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی سران دولت احتمال حذف این سرویس‌ها را مطرح کردند بی سابقه ترین حملات رسانه ای آغاز شد تا جلوی تعطیلی این تجارت گرفته شود. پرسش این جاست که این ارزش افزوده به جیب چه کسانی رفته است؟ اگر می‌گویند به جیب شهروندان اضافه شده برای عده‌ای خاص بوده است.

آقاپور با بیان این که این مبالغ باید سریعا به جیب مردم بازگردانده شود، از رئیس جمهور خواست که این سرویس‌ها را جمع آوری و پرونده آنها را به قوه قضاییه ارسال کند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه نطق خود اظهار کرد: مسئولیت کنونی سران سه قوا سخت و طافت فرساست ولی در هنگام جنگ سه راه حل داریم: اول شکستن محاصره، دوم تسلیم و سوم شهادت.

وی افزود: برای شکستن محاصره باید به دنبال حل مسائل اقتصادی باشیم نه سرکوب آنها. در شرایط فعلی سیاست‌های ارزی و پولی درستی نداریم. 32 سازمان درگیر صادرات و واردات هستند آیا این آمار، حمایت از صادرات غیر نفتی است؟ برای آن چاره‌ای بیندیشید. صنعت چاپ و تکثیر می‌تواند دروازه‌های بازارهای کشورهای دیگر را تصاحب کند و اشتغال بیش از یک میلیون نفر را فراهم کند مبادا ارزش‌های انقلاب در خاکریزهای اقتصادی جا بماند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون کمی پریشان هستیم اما از حمایتان دست نمی‌کشیم شما از تلاش خود در عرصه بین المل کم نکردید اما اختیارات محدود است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم ایران گفت: مجلسیان را بهتر قضاوت کنید ما را در لای چرخ دنده‌های معیوب اقتصاد که عوامل داخلی و عوامل خارجی تبهکارانه دارد، خرد نکنید. مطمئن باشید نمایندگان مردم مشروعیت خود را از رای مردم و مقام رهبری به دست آورده و خط قرمز آنها احقاق حقوق مردم است.

نماینده مردم شبستر در پایان نطق خود خطاب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پهپاد نظامی دشمن را سرنگون کردید از شما تشکر می‌کنیم اما باید همراه با سایر مسئولان چندین پهپاد داخلی را سرنگون کنید اول اختلاف و فتنه گری و دوم تحول در نظام اداری است. از وزیر آموزش و پرورش نیز می‌خواهم در خصوص اعمال مدرک دوم فرهنگیان، تدریس زبان ترکی و تهیه کتاب‌های مخصوص آن و ساماندهی سیستم‌های گرمایش مدارس روستایی اقدام عاجل کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها