کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس: 

رئیس دستگاه قضا وزیران کشور و نیرو را محاکمه کند

حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از سیاست‌های وزرای نیرو و کشور در خصوص حق‌آبه‌داران اصفهان گفت: این دو وزیر باید محاکمه شوند.

رئیس دستگاه قضا وزیران کشور و نیرو را محاکمه کند
کد خبر: 351035
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۱:۱۳:۲۷

اعتمادآنلاین| حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از دولت و ملت عراق که با گرمی از زوار ایرانی پذیرایی می‌کنند تشکر می‌کنیم و به ستاد عتبات و دست‌اندرکاران تذکر می‌دهم که حال که روادید عراق حذف شده باید برای مسائل حوزه حمل و نقل زائرین برنامه‌ریزی لازم را می‌کردید.

وی ادامه داد: لازم است که نسبت به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به صورت دقیق اهتمام ورزیده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل استان ما آب است. وزارت نیرو در این حوزه آمایشی برخورد نکرده و بخشی فکر می‌کند. وقتی به حق‌آبه‌دار حق‌ش را نمی‌دهید چرا بارگذاری جدید انجام می‌دهید؟ باید بدانیم در این موضوع راه‌حل تجمع، برخورد نیست. وزیر نیرو باید محاکمه شود، وزیر کشور باید علیه وزیر نیرو شکایت کند. وزارت کشور هم باید بداند که هرگونه بارگذاری جدید با این شرایط سم است.

وی ادامه داد: ما در حوزه آب شرب هم مشکلاتی داریم، گاهی آب 14 شهر قطع می‌شود وزیر هم یکبار با هلی‌کوپتر تشریف آوردند اما ننشستند با مردم صحبت کنند. از رییس قوه قضاییه می‌خواهم دو وزیر نیرو و کشور محاکمه شوند.

کامران دستجردی در ادامه اظهارات خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طوماری را گشود و با اشاره به این طومار بیان کرد: چرا دیوان محاسبات فوق‌العاده فرزندان ایثارگران را حذف کرد، چرا خلاف ماده 88 و 61 قانون برنامه عمل می‌کند. به جای این کار 14.5 درصد نفت و 14.5 درصد تبصره 14 را حذف کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها