کد خبر: 351054
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته کدام‌اند؟/ صدر فروش‌ هفته در دستان علیرضا مردانی/ «ابراهیم» و «ایران من» باز هم در بین پرفروش‌ها + تصویر

سایت بیپپ‌تونز که یک وب‌گاه بارگذاری موسیقی فارسی‌زبان است آمار پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته را اعلام کرده است.

پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته کدام‌اند؟/ صدر فروش‌ هفته در دستان علیرضا مردانی/ «ابراهیم» و «ایران من» باز هم در بین پرفروش‌ها + تصویر
کد خبر: 351054
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تبسم کشاورز - سایت بیپ‌تونز آمار پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته را اعلام کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، البته تخمین دقیق از میزان فروش یک آلبوم بسیار دشوار است، اما معیار انتخاب این آلبوم‌ها، وجود منابع معتبر خبری، برای اثبات‌پذیری میزان فروش است.

طبق بررسی که سایت بیپ‌تونز اعلام کرده است پرفروش‌ترین آهنگ‌های این هفته به ترتیب زیر است:

علیرضا مردانی و «به من فرار کن»

آلبوم «به من فرار کن» علیرضا مردانی در سبک پاپ توانست رتبه اول پرفروش‌ترین آلبوم هفته را به خود اختصاص دهد.

علیرضا مردانی، بازیگر و صداپیشه شناخته شده، سرانجام پس از چند تک‌آهنگ اولین آلبوم رسمی خود با نام «به من فرار کن» را منتشر کرد.

این آلبوم در مجموع دوازده قطعه دارد. ترانه‌‌های این آلبوم را روزبه بمانی، حامد عسکری و حسین قیاثی سروده‌اند.

این مجموعه شامل تک‌آهنگ‌هایی با عنوان : «شاعر شدن»، «دار مکافات»، «به من فرار کن»، «جان من جان تو»، «همین الان یهویی»، «حواست نیست»، «ای وای»، «عشق نارفیق»، «نه»، «بهترین خاطره»، «بغض»، «تنهایی» است.

موسیقی

همایون شجریان و «ایران من»

آلبوم «ایران من» همایون شجریان در رتبه دوم پرفروش‌های هفته قرار گرفت. آهنگسازی این آلبوم را سهراب پور‌ناظری بر عهده داشته و نوازندگان خارجی و ایرانی با این پروژه همکاری کرده‌اند.

«ایران من» شامل دوازده قطعه آواز و تصنیف است که در آن از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل فردوسی، سعدی، خواجه شمس‌الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.

این آلبوم شامل قطعات «نوروز»، «مقدمه قلاب و آواز قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «نوروزخوانی»، «آواز من کجا باران کجا»، «خوب شد»، «نوروز»، «ابر بهار»، «ایران من»، «اسفند»، «تصنیف قلاب» و «کمانچه و مقدمه و آواز مرگ اسفندیار» است.

موسیقی

گروه آدمک و «در مزرعه»

آلبوم «در مزرعه» گروه آدمک سومین جایگاه را به خود اختصاص داد. موسیقی «در مزرعه» همانطور که از نامش پیداست برای کودکان و راجع به حیوانات مزرعه است.

خوانندگی آثار این قطعات بر عهده ماکان اشگواری و شهرزاد بهشتیان است. پیش از این، آلبوم «نمک» با (کلام و بی‌کلام) از این گروه منتشر شده بود.

این مجموعه شامل قطعات (با کلام و بی‌کلام) «پرنده‌ها»، «زنبور زرد و سیاه»، «ببعی»، «گاو»، «کلبه»، «تراکتور»، «کاکلی»، «شکموها»، «زنبور»، «دونه»، «اردک»، «زبل‌ها» است.

موسیقی

نجوا خبازیان و «یک سر و دو گوش»

آلبوم کودکانه «یک سر و دو گوش» نجوا خبازیان در رتبه‌ی چهارم هفته قرار گرفت. این آلبوم در ژانر موسیقی کودک دسته‌بندی می‌شود.

آهنگسازی و ترانه‌های کار بر عهده نجوا خبازیان بوده و حبیب بدیری در خواندن ترانه‌های کار با خبازیان همکاری کرده است. نوازندگان «یک سر و دو گوش» بعضا از نوازندگان گروه‌های خوبی چون پالت و بمرانی هستند.

این مجموعه شامل قطعات «بارون»، «برف»، «سلام»، «گربه»، «چرا»، «عید»، «بازی»، «پاییز»، «یلدا»، «لالایی» است.

موسیقی

محسن چاوشی و «ابراهیم»

آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی رتبه پنجم پرفروش‌های هفته را به خود اختصاص داد. تنظیم‌ این آلبوم بر عهده فرشاد حسامی و شهاب اکبری بوده است. نوازندگی آلبوم «ابراهیم» را هم عادل روح‌نواز، میثم مروستی و توحید نوری انجام داده‌اند.

آلبوم ابراهیم چاوشی که پرفروش‌ترین آلبوم سال 98 هم شد شامل قطعاتی چون «ببر به نام خداوندت»، «در آستانه‌ی پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول انگشت سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر»، «جهان فاسد مردم را،» «ما بزرگ و نادانیم» و «تو در مسافت بارانی» است.

موسیقی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها