شورای شهر به اعتراض فرمانداری در مورد افزایش انتصاب جوانان چه پاسخی داد؟

اعضای شورای شهر تهران به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در مورد افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی در بخش سطوح چهارگانه مدیریتی واکنش نشان دادند.

شورای شهر به اعتراض فرمانداری در مورد افزایش انتصاب جوانان چه پاسخی داد؟
کد خبر: 351093
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۲:۳۵:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر موضوع اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهران به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقای سهم و نقش آنان در مدیریت شهری روی میز بررسی اعضا شورا قرار گرفت و سید حسن رسولی در واکنش به این اعتراض گفت: در 24 شهریور امسال با تلاش حجت نظری، لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی و افزایش سهم و نقش آنان در شهرداری تهران تصویب شد و رئیس شورای شهر تهران این لایحه را به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال کرد.

وی ادامه داد: در اول مهرماه امسال هیئت تطبیق فرمانداری تهران ایراداتی را به این لایحه داشتند و استناد این ایراد نیز به مصوبه شورای عالی اداری به تاریخ اول تیر ماه سال 95 بود. اعتراض مبنی بر این است عناوینی که در مصوبه به کار گرفته شده برای سطوح چهارگانه مدیریتی با عناوین مصوب شورای عالی اداری که سند بالادستی است، تطبیق ندارد؛ این اعتراض وارد است و با توجه به وارد بودن آن، اصلاحاتی انجام شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد دادیم که با اصلاح این عناوین بر اساس مصوبه شورای عالی اداری، پاسخ فرمانداری داده شود، گفت: این چهار سطح بر اساس بخشنامه داخلی معاونت منابع انسانی تعیین شده است. بهتر است ما متناسب با مصوبه شورای عالی اداری عمل کنیم و حتی شهرداری نیز در بخشنامه داخلی خود این عناوین را اصلاح کند.

در پایان توضیحات رسولی به عنوان پاسخ شورا در اعتراض فرمانداری به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی، با 14 رأی موافق و 5 رأی مخالف به تصویب رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها