کد خبر: 351150
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۴:۱۷:۴۱
| |

مانژوکیچ ژانویه راهی منچستر خواهد شد

ماریو مانژوکیچ موافقت خود برای پیوستن به تیم فوتبال منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه را به مدیران این باشگاه اعلام کرده است.

مانژوکیچ ژانویه راهی منچستر خواهد شد
کد خبر: 351150
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۴:۱۷:۴۱

اعتمادآنلاین| ماریو مانژوکیچ در مذاکراتی که با مدیران باشگاه منچستریونایتد داشته، آمادگی خود برای پیوستن به این تیم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات را اعلام کرده اما باشگاه یوونتوس حاضر نیست او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

مانژوکیچ در این فصل نه تنها در فهرست بازیکنان یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد بلکه در سری A‌ هم به میدان نرفته است. او در برنامه‌های مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس جایی ندارد و اخیراً هم با یکی دو تیم قطری وارد مذاکره شد که در نهایت این مذاکرات نتیجه‌ای نداشت. در همین حال گفته می‌شود که مانژوکیچ پیشنهادهایی هم از آمریکا داشته که آنها را رد کرده است چون او قصد دارد دارد در یکی از 5 لیگ بزرگ اروپا به کارش ادامه دهد.

در همین حال منچستریونایتد بعد از فروش روملو لوکاکو و قرض دادن الکسیس سانچس به اینتر، جای هیچیک را با خرید بازیکنان جدید پر نکرده است و به همین دلیل خرید یک مهاجم را در دستور کار دارد. در واقع این تیم در تابستان هم تلاش کرد مهاجم کروات یوونتوس را بخرد اما عدم توافق با بانوی پیر سبب شد که این بازیکن 33 ساله در تورین بماند.


طبق اعلام نشریه اکسپرس انگلیس مانژوکیچ به منچستریونایتد گفته است که مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارد اما یوونتوس همچنان بابت فروش بازیکنی که یک سال دیگر با او قرارداد دارد، 10 میلیون یورو می‌خواهد. البته این رقم نسبت به رقمی که بیانکونری در پنجره تابستانی می‌‌خواست 5 میلیون یورو کمتر است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها