کد خبر: 351165
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۶:۱۳
| |

مانچینی در آستانه رسیدن به رکورد ویتوریو پوزو

«روبرتو مانچینی» سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا برای رسیدن به رکورد دیرینه 9 برد پیاپی «ویتوریو پوزو» که در فاصله سال‌های 1938 تا 1939 برجای گذاشت، تنها یک پیروزی فاصله دارد.

مانچینی در آستانه رسیدن به رکورد ویتوریو پوزو
کد خبر: 351165
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۶:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ آتزوری روز گذشته موفق شد تا یونان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه (J) روی کاغذ بلیت حضور در یورو 2020 را برای خود رزرو کند.

ایتالیا در گروه خود هنوز سه بازی دیگر پیش رو دارد و مانچینی این فرصت را دارد تا نام خود را در تاریخ فوتبال ایتالیا جاودان کند.

تیم ملی ایتالیا با هدایت مانچینی هم‌اکنون در هشت دیدار متوالی به پیروزی رسیده و با کسب پیروزی در دیدار سه‌شنبه هفته جاری مقابل لیختنشتاین می‌تواند با رکورد تاریخی و دست‌خورده پوزو برابری کند.

پوزو که روی نیمکت تیم ملی ایتالیا 2 قهرمانی نخست آتزوری را در جام جهانی (1934 و 1938) برای این تیم به ارمغان آورد، این رکورد را با 9 پیروزی پیاپی در اختیار دارد.

ایتالیا پیش‌تر هرگز در جریان انتخابی یورو، 6 بازی پیاپی نبرده و تنها «آزگلیو ویچینی» در فاصله سال‌های 1986 تا 1987 و «آنتونیو کونته» در سال 2014 با چهار برد، بیشترین بردهای متوالی آتزوری را رقم زده بودند.

مانچینی به همراه تیم ملی ایتالیا ساعاتی پس از پیروزی مقابل یونان در انتخابی یورو 2020، در ملاقاتی خصوصی با پاپ فرانسیس دیدار کردند.

خبرگزاری آسنا ایتالیا تایید کرد که این ملاقات ساعاتی پس از اینکه آتزوری حضور خود را در یورو 2020 قطعی کرد، رخ داده است.

براساس این گزارش، ملاقات مذکور که با حضور «گابریل گراوینا» رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام شده، نزدیک به 40 دقیقه طول کشیده است.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها