کد خبر: 351194
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۵:۲۱:۵۵
| |

به منظور تامین نظر شورای نگهبان؛

لایحه موافقت‌نامه سرمایه‌ گذاری بین ایران و دولت مجارستان اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌ گذاری‌ بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

لایحه موافقت‌نامه سرمایه‌ گذاری بین ایران و دولت مجارستان اصلاح شد
کد خبر: 351194
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۵:۲۱:۵۵

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌ گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان را که از شورای نگهبان اعاده شده بود بررسی کرده و اصلاحاتی را در آن اعمال کردند.

براساس اصلاحات انجام شده عنوان تبصره، به تبصره 1 اصلاح و یک تبصره به عنوان تبصره 2 به شرح زیر به ماده واحده الحاق می‌شود.

براساس تبصره 2 در اجرای جز «ت» بند 3 ماده 2 موافقت‌نامه رعایت اصول دوازدهم و سیزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

براساس ماده واحده این لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌ گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان مشتمل بر یک مقدمه و 16 ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

براساس تبصره 1 این لایحه رعایت اصول 77، 125 و 139 قانون اساسی در اجرای این موافقت‌نامه توسط دولت جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها