کد خبر: 351260
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۷:۴۲:۲۴
| |

انتقاد حاجی‌دلیگانی به عدم ارسال لایحه اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری خطاب به دولت، گفت: متأسفانه دولت تا کنون لایحه اصلاح ساختار بودجه را به پارلمان ارسال نکرده و قرار است در آذرماه بودجه سال 99 را ارسال کند.

انتقاد حاجی‌دلیگانی به عدم ارسال لایحه اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت
کد خبر: 351260
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۷:۴۲:۲۴

اعتمادآنلاین| ‎ حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی که در مورد ابلاغ سیاست‌های کلان از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: رهبر انقلاب در سال 70 به رئیس دولت سازندگی اعلام کردند که برنامه و بودجه کشور را بدون اتکا به نفت تهیه و تدوین کنید که اگر این امر معظم‌له به صورت 3 درصد هر سال انجام شده بود اکنون مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: تمام دولت‌های از سال 70 به بعد در انقلاب باید پاسخگوی عدم توجه به تأکید رهبر انقلاب به بودجه بدون نفت باشند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: عمل نکردن به این سیاست‌های کلان ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری نتیجه فشار اقتصادی هم‌اکنون است.

حاجی دلیگانی افزود: در تاریخ 24 اردیبهشت سال جاری در دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب ایشان تأکید زیادی بر اصلاحات ساختار بودجه داشتند.

وی گفت: مقرر شد که در چهار ماه اول سال جاری مجلس و دولت با همکاری هم این مشکل را حل کنند که فقط دو ماه از آن زمان باقی مانده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس افزود: دولت قرار است در آذرماه لایحه بودجه سال 99 را به مجلس ارسال کند این در حالی است که تا کنون لایحه اصلاح ساختار بودجه هم به پارلمان نیامده است.

عبدالرضا مصری در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: این فرمایش شما درست است و ما به دولت تذکر می‌دهیم که هرچه سریع‌تر لایحه اصلاح ساختار بودجه را به پارلمان ارسال کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها