یوآخیم لوو:

از عملکرد بازیکنان راضی هستم/ شایسته کسب پیروزی بوده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از دلیل اصلی پیروزی تیمش در دیدار برابر استونی سخن به میان آورد.

از عملکرد بازیکنان راضی هستم/ شایسته کسب پیروزی بوده‌ایم
کد خبر: 351310
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۳۱:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال آلمان در انتخابی یورو 2020 مهمان استونی بود. آلمان توانست در این دیدار خارج از خانه با سه گل به پیروزی برسد. یواخیم لوو بعد از بازی گفت: بازی سختی بود و به پیروزی در آن نیاز داشتیم. بعد از 14 دقیقه 10 نفره شدیم و مجبور بودیم که با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. اخراج امره چان شرایط را برای ما سخت کرد اما خوشبختانه تجربه لازم را داشتیم و با وجود یک بازیکن کمتر سه گل به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: از بازیکنان به خاطر تلاش زیادی که از خود نشان دادند تشکر می‌کنم. بعد از اخراج امره چان تلاش زیادی از خود نشان دادیم و بازیکنان خسته شدند. در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سه گل به ثمر رساندیم تا نشان دهیم که شایسته کسب پیروزی بوده‌ایم.

سرمربی ژرمن ها در پایان گفت: هفته آسانی را پشت سر نگذاشتیم با این حال به توانایی خود شک نداریم. در نیمه دوم آن گونه که می‌خواستیم بازی کردیم. آرامش خود را حفظ کردیم و احساس اضطراب نداشتیم و این رمز پیروزی ما در بازی بود. من در پایان از عملکرد بازیکنان راضی هستم و شب خوبی را تجربه کردیم.

تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با 15 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به هلند در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها