کد خبر: 351314
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۳۶:۴۱
| |

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

شهرداری برای جابه‌جایی نیروها نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری این اختیار را دارد که از کارکنان مترو بسته به سوابق و کارکرد آنها بهره‌مند شود،‌گفت: برخی از کارکنان مترو در صورت جابجا نشدن محل فعالیت بیکار می‌شوند.

شهرداری برای جابه‌جایی نیروها نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد
کد خبر: 351314
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۳۶:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اعتراض برخی از کارکنان مترو و حواشی ایجاد شده در این زمینه اظهار داشت: مدیریت شهری این اختیار را دارد که از کارکنان مترو در مکان مناسب بسته به سوابق و کارکرد آنها بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای جابجایی نیروها هیچ نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد،‌گفت:‌بر اساس فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده نمی‌توان قضاوت کرد. ولی به نظرم این موضوع به صورت برنامه‌ریزی انجام گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اگر کارکنان به دلایلی معترض بودند باید از طرق دیگر اقدام می‌کردند و روشی که پیش گرفتند راه درستی نبود. البته رئیس هیأت مدیره نیز اقدامی برای آنها نمی‌تواند انجام دهد بلکه این افراد اگر درخواستی داشتند باید به مدیرعامل اطلاع می‌دادند.

علیخانی با اشاره به اینکه این اعتراضات غیرعادی بود و در شان مدیریت شهرداری و کارکنان نیست، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌هایی که شورای شهر انجام داد کسی به دنبال اخراج کارکنان خطوط مترو نبوده است و به دلیل اینکه کار در کارگاه فعالیت آنها به اتمام رسیده و برای اینکه کارگران آن بیکار نشوند موضوع جابجایی‌شان مطرح شده و در صورت عدم جابجایی بیکار می‌شوند.

وی گفت:‌کارکنان خطوط مترو باید برای ادامه فعالیت باید تابع مدیریت باشند و در چارچوب مقررات اقدام کنند.

دو روز پیش تعدادی از کارکنان خطوط مترو به نشانه اعتراض به جابجایی محل کار، در مقابل ساختمان اصلی مترو تجمع کردند و این تجمع سرانجام به درگیری با رئیس هیأت مدیره انجامید و با حاشیه‌های فراوانی همراه شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها