کد خبر: 351322
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۴۸:۲۵
| |

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس:

صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس، در دیدار با رئیس رسانه ملی گفت: صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند.

صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند
کد خبر: 351322
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۴۸:۲۵

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس، در این دیدار با اشاره به نقش صدا و سیما در دوران انتخابات، گفت: در آستانه انتخابات، تهیه و ارائه برنامه‏‌هایی که مقوم وحدت و منافع ملی است و ظرفیت‌‏های بالای اقوام در آن تجلی دارد و مبین فداکاری، علائق و عملکرد آنها در حفظ تمامیت ارضی، غنای فرهنگی و ارتقای منافع ملی است می‏‌تواند مشوق آنان برای ابراز رای و نظرشان در انتخابات شود.

وی با تاکید بر استفاده از صاحب نظران عالم و جوان در برنامه‎های علمی و فرهنگی، گفت: اعتماد و میدان دادن به نسل جدید هنرمندان و سپردن کار به دست آنها با حمایت پیشکسوتان این عرصه، موجب افزایش محتوا و کیفیت برنامه‎ها و پذیرش بهتر آن توسط افکار عمومی می‎شود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر توجه به نیازها و نظرات مخاطبین متنوع صدا و سیما، اظهار کرد: پرهیز از جناح‏‌گرایی و سلیقه‏‌گرایی در صدا و سیما با توجه به طیف انبوه مخاطبان آن مورد انتظار است.

رئیس فراکسیون‏‏‌های ورزش و محیط زیست مجلس همچنین توافق نهایی بر سر چگونگی پرداخت حق پخش برنامه‎های ورزشی توسط صدا و سیما را خواستار شد و در عین حال اهتمام مطلوب‎تر به برنامه‏‌های زیست محیطی و جلب توجه همگانی نسبت به این مقوله مهم را از جمله درخواست‎های دوستداران محیط زیست کشورمان دانست.

وی بر حمایت از برنامه‌‏های مورد تایید مردم و عدم حذف چهره‌‏های مقبول افکار عمومی تاکید و عنوان کرد: نظرات خانه ملت نیز می‌تواند توسط نمایندگان مختلف مردم در صدا و سیما منعکس شود که البته باید دیدگاه‏‌های گزینشی را کنار گذاشت و تخصصی‏‌تر برخورد کرد.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چندین دهه آشنایی با دکتر علی عسگری و تشکر از احاطه وی به مسائل اجتماعی و مقتضیات رسانه و روحیه منعطف و مشی اعتدال گرایانه وی، گفت: امیدوارم این ویژگی‏‌ها در عملکرد صدا و سیما در همه شئون و عرصه ها تَسری یابد.

وی با تقدیر از دکتر پهلوانیان مدیر خوش فکر مرکز یزد و تمامی دست‏‌اندرکاران و کارکنان صداوسیمای استان که موفقیت های زیادی را در سطح کشور کسب کرده‎اند، عنوان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه علم ارتباطات و گسترش روز افزون فضای مجازی، ضرورت بازنگری در برنامه‎ریزی و برنامه‎سازی‎ها به منظور تاثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی یک ضرورت است.

نماینده مردم اردکان همچنین با برشمردن‌ مزیت‏‌ها و نیازهای استان یزد و شهرستان اردکان، بر تکمیل ساختمان صدا و سیمای مرکز یزد و اختصاص واحد سیار جدید به این مرکز تاکید کرد و خواستار تامین نیازهای شهرستان اردکان از جمله راه‎اندازی رادیو شهری اردکان، تبدیل ایستگاه چاه افضل به مرکز مهم فنی و مانیتورینگ در قلب کویر مرکزی، استقرار و تجهیز فرستنده‌‏های پرقدرت دیجیتال برای پوشش‏‌دهی مطلوب‏‌تر برنامه‎های تلویزیونی در روستاها از جمله درند و انجیراوند، تقویت و تجهیز دفتر خبر صداوسیما در اردکان شد.

علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما نیز با اشاره به سابقه آشنایی با نماینده اردکان و تشکر از حمایت‎های وی در مجلس شورای اسلامی، دستور لازم برای تجهیز دفتر خبری اردکان با قید تامین مکان توسط شهرستان، تقویت و تجهیز ایستگاه‌‏ها ‌و فرستنده‎های دیجیتال، راه‏اندازی رادیو شهری اردکان، راه‏‌اندازی مرکز مانیتورینگ در ایستگاه چاه افضل را صادر کرد.

در این دیدار، «احمد پهلوانیان» رئیس صدا و سیمای مرکز یزد نیز به بیان اقدامات، برنامه و نیازهای مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها