کد خبر: 351328
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت: 

تدابیر پیشگیری از وقوع سیل باید به صورت دائمی باشد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت اتخاذ تدابیر دائمی برای جلوگیری از وقوع سیل و کاهش آسیب‌های ناشی از آن تاکید کرد.

تدابیر پیشگیری از وقوع سیل باید به صورت دائمی باشد
کد خبر: 351328
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جاری شدن سیل در برخی از شهرستانهای استان گیلان گفت: با تغییر فضای اقلیمی کشور ما باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم. البته سیل خواه ناخواه اثرات مخربی دارد که نمی‌توانیم منکر آن شویم ولی اینکه همیشه بخواهد تخریب کند پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه علی رغم همه تذکرات برای لایروبی زهکش‌ها و رودخانه‌ها و آماده کردن آنها برای جاری شدن آب باز هم کندی و ضعف عملکرد موجب بروز سیل شد و حداقل یک کارگر در یکی از شهرستان‌های ما در این سیل مفقود شد. ضمن اینکه به برخی تاسیسات نیز آسیب رسید.

جعفرزاده ادامه داد: اینکه در این مقطع از سال که هنوز ابتدای پاییز است مقطع ابتدایی را به خاطر سیل تعطیل کنیم ناسپاسی به نعمت الهی است. ما باید مثل خیلی از کشورهای دنیا که مرتب برف و باران دارند تدابیر دائمی بیندیشیم.

نماینده رشت با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اتخاذ تدابیر لازم در زمینه پیشگیری از اثرات مخرب سیل اضافه کرد: سیل اخیر گیلان نشان داد که متولیان امر خیلی‌هایشان آماده نبودند. همچنان که آب‌های سطحی در خیابان‌ها سیلاب‌هایی را جاری کرده بود و این نشان می‌دهد مدیریت واحدی در اجرا وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها