کد خبر: 351350
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۹:۳۵
| |

بازگشت سهراب مرادی به تمرینات تیم ملی

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک کشورمان بعد از مدت‌ها دست به وزنه شد.

بازگشت سهراب مرادی به تمرینات تیم ملی
کد خبر: 351350
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۹:۳۵

اعتمادآنلاین| ‎ سهراب مرادی وزنه‌بردار مصدوم ایران پس از مدتها در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری حضور یافت تا بعد از چند هفته، دوباره تصویر او را با دوبنده ورزشی ببینیم.

سهراب پس از مصدومیت سنگین کتف که در پی یک بی‌احتیاطی در تمرینات تیم ملی چند هفته مانده به رقابت‌های جهانی تایلند حادث شد، بلافاصله به آلمان رفت تا کتف مصدوم را به تیغ جراحی بسپارد. وی نزدیک به 45 روز در آلمان اقامت داشت و پس از عمل جراحی، مراقبت‌های بعد از عمل را هم در آلمان پشت سر گذاشت تا پروسه درمان کامل شده و مصدومیت کهنه‌اش به طور کامل بهبود پیدا کند.

قهرمان جهان و المپیک پس از ماه‌ها دوره نقاهت، حالا در تهران آرام آرام تمرینات سبک خود را آغاز کرده تا از فرم بدنی مطلوب خارج نشود. در همین راستا سهراب در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و پس از مدت‌ها دست به وزنه شد. اتفاقی که پس از آن عمل سخت، مرادی به آن نیاز داشت تا بتواند دوباره به چرخه تمرینات جدی بازگردد.

سهراب در این تمرین کوتاه چند وزنه را با احتیاط بالای سر بُرد تا ثابت شود عمل سنگین کتف را با موفقیت پشت سر گذاشته و از آثار مصدومیت خبری نیست. مرادی با این تمرین همچنین قبل از رقابت‌های گزینشی سوئیس شرایط خود را محک زد.

مرادی ظرف 48 ساعت آینده برای معاینه مجدد توسط پزشک معالج به آلمان سفر خواهد کرد و پس از آن راهی سوئیس خواهد شد تا در رقابت‌های گزینشی پس از مدت‌ها به شکل رسمی روی تخته ظاهر شده و امتیاز این مرحله را برای حضور در المپیک ذخیره کند. مسابقات گزینشی سوئیس از 24 اکتبر برگزار خواهد شد و وزنه‌بردار دسته 96 کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها