کد خبر: 351391
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۲:۴۲
| |

رئیس فدراسیون هاکی:

تیم هاکی چمنی امیدها در قهرمانی آسیا شرکت می‌کند

رییس فدراسیون هاکی از تشکیل تیم هاکی چمنی امیدهای ایران خبر داد و گفت: این تیم برای نخستین مرتبه به رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور عمان اعزام خواهد شد.

تیم هاکی چمنی امیدها در قهرمانی آسیا شرکت می‌کند
کد خبر: 351391
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۲:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ بهرام قدیمی روز دوشنبه اظهار داشت: مسابقات امیدهای کشور از روز گذشته در شهریار آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعدادهای جوان است و نفراتی که از توانایی فنی کافی برخوردار باشند به اردوی امید ایران دعوت خواهند شد.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: برای نخستین مرتبه است که مسابقه‌های هاکی چمنی در رده سنی امید برگزار می‌شود و به طور حتم می‌کوشیم این روند را ادامه دهیم.

قدیمی تصریح کرد: تیم امید هاکی ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی به کشور پاکستان اعزام خواهد شد تا با شرکت در این تورنمنت توانایی‌های فنی‌شان را مورد سنجش قرار دهیم.

وی تاکید کرد: در آذرماه مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا در کشور عمان برگزار خواهد شد و به طور حتم با اردوها و بستری که برای این تیم فراهم می‌کنیم توقع داریم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: برای به خدمت گرفتن مربی خارجی با کنفدراسیون هاکی آسیا مذاکراتی داشتیم و پس از این که هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شد مذاکرات نهایی با مربی مورد نظر انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها