کد خبر: 351393
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۶:۱۱
| |

عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

بیانیه گام دوم ما را در جاده نگه می‌دارد

عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، عنوان کرد: بیانیه گام دوم ما را در جاده نگه میدارد و از انحراف ما از مسیر جلوگیری می‌کند.

بیانیه گام دوم ما را در جاده نگه می‌دارد
کد خبر: 351393
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۶:۱۱

اعتمادآنلاین| عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، اساتید، اندیشمندان و محققان در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم جامعه را در ارتباط با انقلاب تقسیم بندی کنیم با 3 دسته سرعلم دار، علم داران میانی و شبکه علمداران میانی و علم یاران مواجه هستیم.

وی گفت: هر کس از این گردونه بیرون است، یا مرده است یا مرده متحرک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: بیانیه گام دوم چراغ راهی است که سرعلم دار، برای علمداران میانی و علم یاران ترسیم کرده و بدون استفاده از این چراغ راه، هیچ کس نمی‌تواند راه خود را ادامه دهد.

محمد حسنی خاطر نشان کرد: باید بیانیه گام دوم را با دقت مطالعه و در آن تدبر و تدقیق کنیم تا بتوانیم از نور افشانی این چراغ راه بهره ببریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی ارتش اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها این است که بتوانیم با استفاده از بیانیه گام دوم راه خود را درست طی کنیم. بیانیه گام دوم ما را در جاده نگه میدارد و از انحراف ما از مسیر جلوگیری می‌کند.

در پایان این همایش همچنین همچنین از کتاب «درآمدی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که به همت معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تهیه شده، رونمایی و از صاحبان مقالات برتر تقدیر شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها