کد خبر: 351427
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

کتاب «جنوب بدون شمال» چارلز بوکوفسکی منتشر شد

کتاب «جنوب بدون شمال (داستان‌های زندگی مدفون)» نوشته چارلز بوکوفسکی با ترجمه شهرزاد لولاچی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «جنوب بدون شمال» چارلز بوکوفسکی منتشر شد
کد خبر: 351427
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کتاب «جنوب بدون شمال (داستان‌های زندگی مدفون)» نوشته چارلز بوکوفسکی به‌تازگی با ترجمه شهرزاد لولاچی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب شصتمین «مجموعه‌داستان» از مجموعه «ادبیات امروز» است که این ناشر چاپ می‌کند.

کتاب «جنوب بدون شمال» بهترین و مشهورترین داستان‌های کوتاه چارلز بوکوفسکی نویسنده سرشناس آمریکایی را در بر می‌گیرد که در سال 1973 توسط انتشارات بِلک اسپارو منتشر شد.

عنوان این‌کتاب، همچنین نام یک نمایشنامه هم هست که براساس 9 داستانِ این‌کتاب نوشته و در سال 2000 روی صحنه رفت.

تقریبا 10 سال پس از انتشار این‌کتاب بود که آخرین مجموعه‌داستان بوکوفسکی با عنوان «موسیقی آب گرم» منتشر شد اما مهارت این‌نویسنده در آن‌زمان رو به افول بود و خودش اعتراف کرد: «دیگر مهارت نوشتن داستان کوتاه را از دست داده‌ام.»

شهرزاد لولاچی مترجم «جنوب بدون شمال» این نکته را به مخاطبان فارسی‌زبان بوکوفسکی گوشزد کرده که 21 داستان از 27 داستان نسخه اصلی این‌کتاب با توجه به فرهنگ و اعتقادات اخلاقی ایرانیان انتخاب و ترجمه شده‌اند.

داستان آخر نسخه اصلی هم با نام «اعترافات مردی چنان دیوانه که با حیوانات می‌زیست» پیش‌تر به‌طور مستقل در قالب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های میلی‌متری» نشر افق چاپ شده است.

این‌کتاب با 264 صفحه، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 45 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها