کد خبر: 351485
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۱:۳۷:۴۷
| |

در صحن علنی امروز مجلس صورت گرفت؛

انتقاد «شهروز برزگر» از انتقال آب به منطقه قره باغ ارومیه

شهروز برزگر، نماینده مردم سلماس در مجلس، گفت: بارها اظهار کرده‌ام که حق‌آبه کشاورزانی که سند رسمی دارند را بدهید اگر آبی باقی ماند به هر نقطه‌ای که خواستید انتقال دهید.

انتقاد «شهروز برزگر» از انتقال آب به منطقه قره باغ ارومیه
کد خبر: 351485
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۱:۳۷:۴۷

اعتمادآنلاین| شهروز برزگر، نماینده مردم سلماس در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی گفت: علل و عوامل انتقال آب به منطقه قره باغ ارومیه و چند نقطه دیگر مشخص نیست. این انتقال آب توسط عده‌ای که منافع شهری را در نظر نمی‌گیرند انجام شده است. من ابتدا مطرح کردم که حق آبه کشاورزانی که سند رسمی دارند را بدهید. اگر آبی باقی ماند به هر نقطه‌ای که خواستید انتقال دهید.

نماینده مردم سلماس در مجلس افزود: تحقیق و تفحصی در کمیسیون کشاورزی در این مورد در حال خاک خوردن است. انتظار دارم که هیات تحقیق و تفحص گزارش آن تحقیق و تفحص را به صحن علنی ارجاع دهد و صحن علنی مجلس خودش این موضوع را بررسی کند تا درس عبرتی برای کسانی شود که به خاطر منافع شخصی خودشان منافع محرومین را به خطر می‌اندازند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: عده‌ای هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند. فرودگاه می‌فروشند، مرز جابجا می‌کنند و خلاصه بخش اجرایی کشور را با معاملات شخصی خود اشتباه می‌گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها