مبنای ارتباط با قطعه‌سازان، تامین با کیفیت و قیمت رقابتی است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین اولویت کاری ساپکو را تامین به موقع و با کیفیت قطعات و مجموعه های مورد نیاز برای جمع آوری خودروهای کف کارخانه و دستیابی به تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو بدون کسری عنوان کرد.

مبنای ارتباط با قطعه‌سازان، تامین با کیفیت و قیمت رقابتی است
کد خبر: 351490
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۱:۴۱:۲۶

اعتمادآنلاین| فرشاد مقیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ساپکو ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازنگری در فرآیندها و تمرکز بر انجام وظایف و مسئولیت ها را از دیگر ماموریت های این شرکت دانست و افزود : از تجربه های مفید گذشته استفاده شود و در هر بخشی که نیازمند اصلاح و بهبود است، با اعمال اصلاحات و ارتقاء بهره‌وری مجموعه، نسبت به تضمین، تامین به موقع باکیفیت و قیمت مناسب قطعات و مجموعه های مورد نیاز خطوط تولید و حوزه خدمات پس از فروش اقدام شود.

وی تاکید کرد: تعمیق ساخت داخل و پیشبرد پروژه‌های خودکفایی از جمله مأموریت‌های بسیار مهم شرکت ساپکو است که لازم است با اصلاح و بهبود فرایندها و همچنین اصلاح ساختار در صورت نیاز اقدامات لازم با قوت پیگیری شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: پیاده سازی مدل جامعه ارتباط شفاف با تامین کنندگان، نظام‌مند کردن پرداختها و تدوین دستورالعمل و شاخص های تعیین MRP سهم سازندگان در تامین و اصلاح قیمت‌ها از ماموریت های جدید ساپکو است.


وی با اشاره به ایجاد اتاق شیشه‌ای بر اساس رویکرد پیشگیرانه، شفافیت و مبارزه با فساد در شرکت ساپکو خاطرنشان کرد: هیچ سازنده ای بر دیگری امتیاز ویژه ای ندارد و باید ما همه به صورت عادلانه و اخلاق محور برخورد و رفتار شود.


مقیمی بر همکاری مناسب با تشکل ها و انجمن ها تاکید کرد و اظهار کرد: از ظرفیت‌های موجود در انجمن ها استفاد ه شود و از نظرات آنان جهت بهبود امور جویا تا اصلاح رویه ها و فرآیندها به بهترین و اجرایی ترین شکل ممکن انجام گردد.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ماموریت جدید شرکت ساپکو را طراحی مدل مناسب و پایدار اقتصادی در همکاری با شرکت های دانش بنیان ذکر کرده و افزود : نیازهای خودروسازی و توانمندی های شرکت های دانش بنیان شناسایی شده و باید با ایجاد اتصالی پایدار میان این دو به صورت هدفمند حرکت کنیم.


وی بر بهبود وضعیت تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران خودرو تاکید کرد و اظهار داشت : همه مدیران، کارشناسان باید برای ارتقای تصویر ذهنی ایران‌خودرو تلاش کنند.


مقیمی تاکید کرد: به مدیران ساپکو اعتماد دارم اما خط قرمز ایران خودرو مبارزه با فساد سیستمی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها