در صحن علنی امروز مجلس صورت گرفت؛

تذکرات امیری خامکانی به دولت در خصوص تامین آب شرب مردم شهرستان زرند

حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، تذکراتی را به دولت و هیات رییسه داد.

تذکرات امیری خامکانی به دولت در خصوص تامین آب شرب مردم شهرستان زرند
کد خبر: 351509
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۱۶:۲۰

اعتمادآنلاین| حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، طی تذکراتی در تذکری خطاب به دولت در خصوص آب شرب زرند و روستای شهرستان زرند گفت: در این زمینه بارها به دولت و وزارت نیرو و مسولین استانی هشدار دادم که 140 هزار نفر جمعیت، آخرین قطرات آب قابل شرب زیرزمینی را مصرف می کنند و راهی جز تامین آب از بیرون نداریم لذا از دولت می‌خواهیم به کمک شرکت‌های بزرگ از خط اول یا دوم انتخاب آب خلیج فارس، استفاده کنند و قرارداد ببندند و دولت به آن ورود کند. دولت چه کار می کند و چه برنامه ای دارد؟

امیری خامکانی در تذکری به وزیر نیرو گفت: خواهشمندیم کارگروهی به استان کرمان سفر کند و در خصوص آب شهر زرند و شهر کرمان طرحی بدهند.

وی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص راه اندازی دو منطقه آزاد و چند منطقه ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویژه اقتصادی ریلی زرند گفت: این موضوع به کجا رسید؟ در شورای نگهبان است یا مجمع تشخیص مصلحت؟ در این مصوبه علاوه بر دو منطقه آزاد چند منطقه ویژه اقتصادی با شرط تامین زیرساخت‌ها توسط خط خصوصی تصویب شده است.

وی در پایان گفت: تذکر دیگرم در خصوص مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران معادن است و می‌خواهم که مشکلات کارگران واحدها از جمله کارگران معادن را حل کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها