کد خبر: 351541
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۳:۱۳:۱۴
| |

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

مثلث عربستان، اسرائیل و منافقین، حمله به نفتکش ایران را طراحی کردند

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: حمله به نفتکش ایران تقسیم کاری میان عربستان، اسرائیل و منافقین است. این مثلث، در پشت حمله به نفتکش ایرانی است.

مثلث عربستان، اسرائیل و منافقین، حمله به نفتکش ایران را طراحی کردند
کد خبر: 351541
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۳:۱۳:۱۴

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در خصوص حمله به نفتکش ایران در نزدیکی سواحل جده عربستان، گفت: دشمن در روزهای اخیر چند ناکامی داشته است. دشمن اغتشاش در عراق را به منظور تحت‌الشعاع قرار دادن پیاده‌روی حماسی اربعین تدارک دید، اما ناکام ماند هر چند که برخی از مردم عراق توسط برخی تک‌تیراندازان ناشناس کشته شدند. بنابراین این پیاده‌روی اربعین خاری در چشم دشمن است.

وی افزود: در ضمن حضور عمران خان-رییس جمهور پاکستان در ایران برای میانجی‌گری میان عربستان و ایران را قصد دارند تحت‌الشعاع قرار دهند. همچنین برای دلخوش کردن خود بعد از حمله یمنی‌ها به آرامکو این حرکت ناشیانه را انجام دادند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: البته حمله به نفتکش ایران تقسیم‌کاری میان عربستان، اسرائیل و منافقین است. این مثلث، در پشت حمله به نفتکش ایرانی است.

ابوترابی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمان مناسب به این اقدام واکنش دندان‌شکنی نشان خواهد داد، تصریح کرد: هر کسی به ایران ضربه بزند باید منتظر باشد 10 برابر آن ضربه دریافت کند. در زمان و مکان مناسب به این حرکت ناجوانمردانه پاسخ خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها