«بیلی پورتر» بازیگر فیلم «سیندرلا» شد

بازیگر سریال «ژست» برای ایفای نقشی عجیب در فیلم سینمایی «سیندرلا» انتخاب شد.

«بیلی پورتر» بازیگر فیلم «سیندرلا» شد
کد خبر: 351561
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بیلی پورتر تایید کرد که قرار است در فیلم سینمایی اقتباسی آینده سونی با نام «سیندرلا» نقش یک فرشته را بازی کند.

بیلی پورتر بازیگر سریال «ژست» است و این خبر را در جشنواره نیویورک اعلام کرده است.

در این فیلم کامیلا کابلو نیز به عنوان شخصیت اصلی نقش‌آفرینی خواهد کرد. کِی کنان کارگردان این فیلم سینمایی است و کابلو برای اولین بار بازیگری را با این فیلم تجربه خواهد کرد. پیشه اصلی او خوانندگی است و ساخت موسیقی‌های این فیلم نیز بر عهده او خواهد بود. جیمز کوردن به همراه لئو پرلمن تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

جزئیات اصلی و خط داستانی این فیلم مخفی مانده و اعلام نشده است، اما به طور کلی داستان بر روی دختر جوان و بلند پروازی تمرکز دارد که رویا‌های او بزرگتر از آن چیزی است که دنیا به او اجازه عملی شدن و به واقعیت پیوستن دهد.

پورتر برای سریال «ژست» جایزه بهترین بازیگر مرد برنامه ساعات پر بیننده جشنواره امی را دریافت کرده است. پورتر با این نقش یک نامزدی در جشنواره گلدن نیز برای خود ثبت کرده است.

او چندین جایزه نیز از جشنواره‌های دیگر مثل تونی دریافت کرده است. پروژه بعدی او فیلم «مثل یک رئیس» است که در مقابل رز بیرن، سلما هایک و تیفانی هدیش به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم سینمایی «سیندرلا» در تاریخ 5 فوریه 2021 (17 بهمن 99) اکران می‌شود. فیلم‌های دیگر کمپانی شامل «آنچارتد» با بازی تام هالند (بازیگر مرد عنکبوتی) در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 اذر 99) و «روز پدر» با نقش آفرینی کوین هارت در 3 آوریل (15 فروردین 99) اکران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها