کد خبر: 351736
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۰:۰۳
| |

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

زنان وزنه‌بردار به مسابقات غرب آسیا و ترکیه می‌روند

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران به مسابقات غرب آسیا در اردن و تورنمنت بین‌المللی «نعیم سلیمان اوغلو» در ترکیه اعزام خواهند شد.

زنان وزنه‌بردار به مسابقات غرب آسیا و ترکیه می‌روند
کد خبر: 351736
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ بهار بهرامی روز سه‌شنبه اظهار داشت: وقتی که مسابقه‌ای را برای وزنه‌برداران تعیین می‌کنیم، نمی‌توانیم از همان ابتدا تخمین بزنیم که بودجه داریم. با توجه به ارزیابی‌ها بودجه فدراسیون برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا کافی نیست. همکاران ما در روابط بین‌الملل تمام تلاش خود را کردند تا از راه‌های مختلف وزنه‌برداران را به این مسابقات اعزام و کمتر هزینه کنیم اما متوجه شدیم که با کمبود بودجه مواجه هستیم. حتی پرداختی حقوق وزنه‌برداران نیز باقی مانده بود.

وی افزود: فدراسیون در این زمینه جلسه گذاشت و برای برطرف کردن این مشکل به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رفتیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به دلیل آنکه مسابقه‌های زیادی پیش رو داریم با کسری بودجه روبرو می‌شویم و وزنه‌برداران را به این مسابقات اعزام نکردیم.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: وزنه‌برداران به مسابقات بعدی اعزام می‌شوند و از 23 تا 26 آبان باید در مسابقه‌های انتخابی المپیک در تورنمنت بین المللی «نعیم سلیمان اوغلو» در ترکیه و همچنین پیکارهای غرب آسیا در اردن شرکت کنند. این کشورها نزدیک هستند و هزینه آن کمتر است. برای اعزام تیم‌های وزنه‌برداری دختران و پسران به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کره‌شمالی باید سه پرواز انجام می‌شد و این پروازها بسیار گران بود.

وی یادآور شد: احتمال مدال برای وزنه‌برداران در مسابقات غرب آسیا در اردن بیشتر است. احتمال اعزام به یک مسابقه بین‌المللی دیگر وجود دارد. زنان وزنه‌بردار در این رقابت‌ها نیز شرکت می‌کنند و حتی می‌توانیم از رده سنی نوجوانان و جوانان به این مسابقات اعزام کنیم.

تیم های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر و پسر باید از 27 مهرماه تا 4 آبان‌ماه در مسابقه‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان 2019 آسیا در پیونگ‌یانگ کره‌شمالی شرکت می‌کردند اما به دلیل مشکلات مالی از اعزام به این رقابت‌ها بازماندند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها