کد خبر: 351837
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۴:۰۴
| |

شهرداری ملزم به ارائه لایحه برای عرضه سهام شرکت‌ها و مؤسسات تابعه شد

اعضای شورای شهر تهران به یک‌فوریت الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه 12 رأی موافق دادند.

شهرداری ملزم به ارائه لایحه برای عرضه سهام شرکت‌ها و مؤسسات تابعه شد
کد خبر: 351837
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۴:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ الهام فخاری در صد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران درباره بررسی یک فوریت الزام شهرداری به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه اظهار داشت: رویکرد دقیق‌سازی و ایجاد داشبورد برای رصد قانونی باید در همه حوزه‌ها رعایت شود چرا که غیر از این استدلال کردن به شفافیت برای ایجاد یک‌فوریت در یک طرح یا لایحه درست نیست.

وی تأکید کرد: اگر قرار است در جهت تصویب فوریت یک لایحه یا طرح به ضرورت شفافیت استدلال کنیم باید رویکرد را در همه حوزه‌ها مورد توجه قرار دهیم ولی متأسفانه در حال حاضر شفافیت تبدیل به یک موضوع سلیقه‌آی شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر می‌خواهیم به دلیل شفافیت یک‌فوریت یک لایحه را تصویب کنیم باید در حوزه‌های دیگر هم به همین صورت باشد چرا که توجه به قوانین و مصالح مردم ضرورت دارد و بر اساس شرایط اداره شهر باید فوریت نیز در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه من با شفافیت سلیقه‌ای مخالفم گفت: اگر در همه موارد این موضوع مدنظر باشد نتایج مؤثری را در مدیریت شهری و توجه به حقوق شهروندی خواهیم داشت.

این موضوع مورد بحث و گفت‌وگو میان اعضای دیگر نیز قرار گرفت و سرانجام با 12 رأی موافق و 6 رأی مخالف یک‌فوریت الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه به تصویب رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها