جام جهانی کشتی فرنگی در تهران برگزار خواهد شد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی با برگزاری جام جهانی سال 2019 در ماهشهر استان خوزستان مخالفت کرده و تاکید دارد این پیکارها در تهران برگزار شود.

جام جهانی کشتی فرنگی در تهران برگزار خواهد شد
کد خبر: 351847
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۴:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ «حسن رنگرز» روز سه‌شنبه افزود: اتحادیه جهانی کشتی مکاتباتی را با فدراسیون کشتی داشت و اعلام کرد مسابقات جام جهانی 2019 فقط باید در تهران برگزار شود.

وی اظهار داشت: برهمین اساس بنا داریم یکی از تورنمنت‌های مهم بین‌المللی همچون جام جهان پهلوان تختی و یا جام باشگاه‌های جهان را در شهر ماهشهر برگزار کنیم. هر چند که اراده فدراسیون برگزاری جام جهانی در این شهر بود که اتحادیه جهانی با آن مخالفت کرد.

فرنگی‌کاران از 10 آبان در اردو

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی همچنین از آغاز نخستین اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان از 10 آبان خبر داد و گفت: این اردو با سرمربیگری «محمد بنا» در محل خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شایعات استعفا «محمد بنا» از سرمربیگری تیم ملی خاطر نشان کرد: این موضوع را از همان ابتدا تکذیب کردیم و روز گذشته نیز سرمربی تیم ملی نیز مصاحبه‌ای را انجام داد که موضوع استعفا را کاملا رد و تاکید کرد که با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی همچنین برنامه‌های تیم ملی تا بازی‌های المپیک را به 2 بخش کسب سهمیه و همچنین برنامه‌های آماده‌سازی تا المپیک عنوان کرد و گفت: هیچ مشکلی برای اجرای برنامه‌های تیم ملی وجود ندارد و تا 6 ماه آینده حجم کار بسیار سنگین است.

رنگرز یادآور شد: بعد از آن و با برگزاری یک یا 2 اردو تیم ملی به پیکارهای قهرمانی سال 2020 اعزام می‌شویم و در فروردین سال 99 نیز برای کسب سه سهمیه باقیمانده باید در مسابقه‌های گزینشی قاره آسیا در چین و در اردیبهشت ماه نیز در صورت نیاز باید در پیکارهای کسب سهمیه جهانی در صوفیه بلغارستان حضور یابیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها