کد خبر: 351991
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۰۵:۵۹
| |

سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس:

نژادپرستی و تبعیض باید یک بار برای همیشه از صحنه فوتبال حذف شود

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه به بازیکنان تیم ملی این کشور در جریان دیدار شب گذشته سه شیرها مقابل بلغارستان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به انجام اقدامات ضربتی برای مبارزه با این پدیده "زننده"، ترغیب کرد.

نژادپرستی و تبعیض باید یک بار برای همیشه از صحنه فوتبال حذف شود
کد خبر: 351991
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۰۵:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ دیدار تیم‌های ملی انگلیس و بلغارستان در انتخابی یورو 2020 که در صوفیه برگزار شد، به دلیل شعارهای نژادپرستانه جمعیت حاضر در ورزشگاه علیه بازیکنان سیاهپوست انگلیس، 2 بار متوقف شد و به پیروزی 6 بر صفر سه شیرها در این دیدار طعم تلخی داد.

بدنبال این اتفاق، سخنگوی «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به نقل از وی در این خصوص اظهار داشت: نژادپرستی که شب گذشته دیدیم و شنیدیم زننده بود و نه در فوتبال و نه در هیچ کجای دیگر، جایی ندارد.

وی ادامه داد: یوفا باید به طور مستقیم وارد عمل شود؛ به این لکه در فوتبال به اندازه کافی رسیدگی نشده است؛ نژادپرستی و تبعیض باید یک بار برای همیشه از صحنه فوتبال حذف شود.

سخنگوی جانسون در ادامه تاکید کرد که دولت بریتانیا با ارسال نامه‌ای به یوفا از این نهاد درخواست می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاقات رخ داده در بازی شب گذشته را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها