کد خبر: 352027
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۴۹:۰۵
| |

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مطرح کرد::

کاهش ده هزار تومانی قیمت گوشت گوسفند

روند کاهش قیمت گوشت گوسفند ادامه دار خواهد بود.

کاهش ده هزار تومانی قیمت گوشت گوسفند
کد خبر: 352027
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۴۹:۰۵

اعتمادآنلاین| رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در مصاحبه اختصاصیگفت: قیمت این گوشت نسبت به دو هفته گذشته ده هزار تومان کاهش یافته است و این روند ادامه دار خواهد بود.
علی اصغر ملکی گفت: امروز قیمت دام زنده در تهران کیلویی حدود 40 هزار تومان است و این قیمت نسبت به دو هفته گذشته 6 هزار تومان کاهش یافته است.


وی گفت: گوشت گوسفندی که امروز به دست مغازه دار می‌رسد بین 86 تا 88 هزار تومان است که با احتساب سود ده درصد به مشتری عرضه می‌شود.


وی در ادامه گفت: دام زنده به اندازه کافی در بازار وجود دارد و حتی بیش از نیاز هم داریم و پیش بینی می‌شود که امسال کمبودی از این نظر در دام زنده نداشته باشیم.


وی افزود: یکی دیگر از دلایل کنترل قیمت‌ها در بازار گوشت، تثبیتی است که در بازار ارز وجود دارد و این خیلی کمک کرده به کاهش قیمت‌ها و از طرفی دیگر با حمایت مسئولین و کنترل مرز‌ها در حال حاضر هیچ دامی از کشور خارج نمی‌شود.


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به دامدار داشته باشد و در 6 ماهه دوم سال که دام نیاز به خوراک دستی دارد نهاده را به دامدار برساند تا دامدار هم ضرر نکند.


ملکی در خصوص قیمت گوشت در ایام شب عید هم گفت: با این روال موجود و با پشت سر گذاشتن ایام خاص مثل عید قربان و محرم و نبود ایام خاص در ادامه سال هم با مشکل خاصی روبرو نخواهیم بود.


وی در پایان گفت: آنچه امروز گفتم مسائل روز بازار بوده و هیچ حاشیه‌ای در بازار گوشت قرمز وجود ندارد و هر مقدار گوشت که مردم بخواهند در دسترس آنهاست و اگر کاهش قیمتی در آینده نداشته باشیم که حتما داریم، اما قول می‌دهیم که هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

منبع: صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها