کد خبر: 352097
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۲۰:۵۸:۱۲
| |

امان‌الله علمیرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است

امان‌الله علمیرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: همان‌طور که 40 سال اول انقلاب در پرتو نور انقلاب امام حسین(ع) بوده ادامه راه هم در همین پرتو خواهد بود و این راه ادامه‌دادنی است و به مقصد می‌رسد.

ادامه راه انقلاب مانند گذشته در پرتو نور امام حسین (ع) است
کد خبر: 352097
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۲۰:۵۸:۱۲

اعتمادآنلاین| امان‌الله علمیرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، امشب در آیین گرامیداشت واقعه آتش‌سوزی مسجد جامع کرمان اظهار داشت: انقلاب در کرمان صحنه‌های باشکوهی داشته است که از برجسته‌ترین آنها واقعه 24 مهر 57 است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به‌منظور بزرگداشت مجاهدت‌های مردم کرمان و قدردانی از علمای مبارز و روحانیت دینی و زنده نگهداشتن مکتب شهدا به‌خصوص دو شهید والا مقام شهید محمد باقدرت جوپاری و شهید یزدانشناس، این مجلس برگزار شده است.

علیمرادی با اشاره به جهانی شدن حرکت امام حسین(ع) و عالم گیر شدن انقلاب آن حضرت عنوان کرد: نیمه دوم قرن اخیر جهان شاهد این حقیقت است که نور اسلام و قرآن کریم با خورشید عالم‌تاب حسین‌بن علی (ع) عالم‌تاب است این حقیقتی شایسته و سزاوار است و همه ما در راستای این حقیقت حرکت کنیم.

وی بیان داشت: یکی از جلوه‌های این حرکت اربعین امام حسین (ع) است که طی سال‌های اخیر به یک واقعه جهانی تبدیل شده است و اربعین یک فراخوان جهانی برای حق‌طلبان عالم است.

علیمرادی تصریح کرد: لازمه شیعه این است که تشرف پیدا کند به اربعین و زیارت امام حسین(ع) اما امروز محدود به شیعیان نیست حتی محدود به مسلمانان هم نیست همه اهل ادیان و همه حق طلبان عالم خود را در پرتو نور الهی امام حسین (ع) می‌بینند و در جاذبه وجود آن حضرت قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در قرن اخیر نور پاک انقلاب آن حضرت عالم‌تاب شده و همه حق‌طلبان در شعاع محبت حسین‌بن علی (ع) دور هم جمع می‌شوند و نقطه تجمع همه حق‌طلبان کربلای معلی در اربعین است.

وی اظهار کرد: در جریان انقلاب آنچه که در این استان رخ داد به‌خصوص در 24 مهر 57 این خود پرتویی از نور انقلاب امام خمینی(ره) و انقلاب امام پرتوی از انقلاب امام حسین (ع) بوده است.

علیمرادی تصریح کرد: یکی از افتخارات استان کرمان این است که به‌موقع پرتو انقلاب را دریافت کردند و آماده فداکاری در راه انقلاب شدند و جان مال خود را فدای انقلاب کردند مردمی که در این روز در مسجد بودند اطمینان داشتند که این روز روز خطر است و عمال رژیم دست از سر مردم بر نمی‌دارند.

وی گفت: احتمال این بود که رژیم مانند میدان ژاله تهران دیوانه‌وار به مردم حمله کند با این حال مردم انقلابی با هدایت عالمان انقلابی و دینی آمدند و پیام امام را لبیک گفتند و در مراسم چهلم شهدای تهران حاضر شدند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری درباره خصوصیت 24 مهر و متمایز بودنش از سایر اتفاقات گفت: خصوصیت این روز این بود که مردم فهیم کرمان به موقع اقدام کردند و خطر را پذیرفتند، مصداق همان جمله امام حسین (ع) است که موقع حرکت از مکه به کوفه فرمودند، «هر کس که حاضر است که خون و قلبش را فقط برای ما بذل کندبا ما همراه شود» این مردم با این طرز فکر آمدند و آن صحنه عظیم رخ داد و نتیجه این حرکت این شد که پیکر لرزان رژیم پهلوی به سمت نابودی سرعتش بیشتر شود و این حرکت مردم کرمان مورد تایید امام امت قرار گرفت و پیامی هم صادر کردند.

علیمرادی افزود: همان‌طور که 40 سال اول انقلاب در پرتو نور انقلاب امام حسین(ع) بوده ادامه راه هم در همین پرتو خواهد بود و این راه ادامه‌دادنی است و به مقصد می‌رسد.

وی گفت: رهبری به‌طور خاص در بیانیه گام دوم اهداف تبیین و تشریح کرده‌اند که همان اهداف امام حسین(ع) است، امام بزرگوار و رهبری اهداف آن حضرت را دنبال می‌کنند و آنها از ما می‌خواهند در پرتو نور حسین بن علی (ع) حرکت کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها