کد خبر: 352117
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۰۸:۲۷:۴۳
| |

ذوالفقارنسب:

تیم ملی مقابل بحرین بی‌برنامه بود

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل بحرین یک نمایش بی برنامه را به اجرا گذاشت و نکنته منفی در کارنامه این تیم ثبت شد.

تیم ملی مقابل بحرین بی‌برنامه بود
کد خبر: 352117
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۰۸:۲۷:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ «بیژن ذوالفقار نسب» روز چهارشنبه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل بحرین یک نمایش بی‌برنامه را به اجرا گذاشت و نکته منفی در کارنامه این تیم ثبت شد.

وی افزود: ایران در منامه سازماندهی نداشت و ضعف‌های فنی زیادی را در جدال با بحرین از تیم «مارک ویلموتس» شاهد بودیم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی وظایف خود را در این مسابقه به نحو احسن در زمین پیاده نکردند و اغلب اوقات سردرگرم بودند.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: به طور حتم این شکست می‌تواند درس‌های زیادی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد تا در مسابقه‌های آینده عملکرد بهتری را به اجرا بگذارد.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی حرفه‌ای هستند و نباید تحت تاثیر پیروزی پر گل مقابل کامبوج قرار می‌گرفتند و البته باید حرف‌های آنها را شنید تا درباره این شکست حرف بزنند.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: تیم ملی فوتبال ایران این توانایی را دارد در مسابقات آینده شکست مقابل بحرین را جبران را کرده و دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

تیم ملی ایران در سومین بازی خود در چارچوب دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 به مصاف بحرین رفت و با یک گل شکست خورد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها