کد خبر: 352133
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۰۸:۴۳:۰۰
| |

حسینی در مجمع IPU :

ایران از گفتگوهای یمنی_یمنی حمایت می‌کند/ تمام اتهامات مربوط به دخالت ایران در یمن را رد می کنیم

فاطمه حسینی، رییس هیأت پارلمانی کشورمان گفت: در عین حال که تمام اتهامات مربوط به دخالت ایران در یمن را رد می کنیم، حمایت کامل خود را از یافتن راه حل مسالمت آمیز برای بحران یمن اعلام می کنیم که توسط تجاوز خارجی ایجاد شده است.

ایران از گفتگوهای یمنی_یمنی حمایت می‌کند/ تمام اتهامات مربوط به دخالت ایران در یمن را رد می کنیم
کد خبر: 352133
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه حسینی، رئیس هیئت پارلمانی کشورمان در یکصد و چهل و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی ‪IPU در پاسخ به ادعاهای دخالت در امور یمن، گفت: بحران یمن، تجاوز 4 ساله علیه این کشور، کشتار مردم بی گناه و بحران انسانی در یمن همیشه در دستور کار بعضی از کشورهای منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حالی که تمام اتهامات مربوط به دخالت ایران در یمن را رد می کنیم، حمایت کامل خود را از یافتن راه حل مسالمت آمیز برای بحران یمن و جلوگیری از ادامه فاجعه بشری در این کشور اعلام می کنیم که توسط تجاوز خارجی ایجاد شده است.

وی افزود: توجه به این مسئله مهم است که سال گذشته نشست های مختلفی برگزار شد که خوشبختانه، زمینه هایی برای گفتگوهای موفقیت آمیز و سازنده یمنی- یمنی شد که نتیجه آن، توافقنامه های استکهلم و روند پیگیری آن تحت نظارت سازمان ملل متحد شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها