آزادی‌خواه؛

مجلس با عاملان ایجاد بازار سیاه در حمل و نقل زوار اربعین برخورد می‌کند

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که ایجاد بازار سیاه در حمل و نقل زائران اربعین برای مجلس محرز شود، با متخلفان برخورد می‌کنیم.

مجلس با عاملان ایجاد بازار سیاه در حمل و نقل زوار اربعین برخورد می‌کند
کد خبر: 352236
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۰:۳۹:۲۳

اعتمادآنلاین| احد آزادی‌خواه، با اشاره به مراسم اربعین حسینی،گفت: فراکسیون حج و زیارت قطعا بعد از تعطیلات مجلس، جلسه‌ای را با مسئولان ذیربط جهت ارزیابی این مراسم و مشکلات و موانع زائران برگزار خواهد کرد.

وی متذکر شد: البته پیش از مراسم اربعین هم از مسئولان ستاد اربعین و دستگاه‌های مسئول دعوت به عمل آوردیم و آنان توضیحات لازم را درباره مسائل مختلف مراسم عبادی _سیاسی اربعین حسینی و تمهیداتی که برای این مراسم در نظر گرفته‌اند، به ما ارائه دادند.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با اشاره به کمبود و گرانی برخی از وسایل نقلیه در مرزها و همچنین عراق، اظهار داشت: ما در جلساتی که پیش از برگزاری مراسم اربعین حسینی تشکیل دادیم، تاکید کردیم که همه هزینه‌ها برای زوار اربعین باید شفاف باشد و آنان باید با آگاهی کامل از نحوه پرداخت هزینه‌ها در این مراسم حاضر شوند.

آزادی‌خواه تاکید کرد: طبق توضیحاتی که به ما ارائه شد، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش کرایه حمل و نقل زائران اربعین نداشت و اگر از زوار هزینه اضافه دریافت شده، قطعا در بازار سیاه بوده است.

وی گفت: در صورتی که برای مجلس محرز شود که در حمل و نقل زائران اربعین حسینی بازار سیاه ایجاد شده است، قطعا موضوع را از طریق ستاد اربعین پیگیری می‌کنیم و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها