کد خبر: 352288
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۱:۴۹:۱۰
| |

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد:

محمدی از مربیان خوب کشتی ایران است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: غلامرضا محمدی از مربیان خوب کشتی ایران است و تعامل خوبی نیز بین ما وجود دارد.

محمدی از مربیان خوب کشتی ایران است
کد خبر: 352288
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۱:۴۹:۱۰

اعتمادآنلاین| ‎ محسن کاوه درباره صدور حکم سرمربیگری غلامرضا محمدی از سوی رییس فدراسیون کشتی، اظهار کرد: محمدی از مربیان خوب کشتی ما است و در طول حدود 10 ماه مربیگری تیم ملی نیز نتایج خوبی بدست آمد. تعامل خوبی بین ماست و همه باید دست به دست هم بدهیم تا انتظارات مردم و جامعه کشتی را برآورده کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی گفت: برنامه تیم ملی تا رقابت‌های المپیک طراحی شده و باید با رییس فدراسیون جلسه بگذریم تا آن را نهایی کنیم. این برنامه آیتم‌های خوبی دارد و برای تمامی بچه‌هایی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه مسابقات رنکینگ، گزینشی، آسیایی و تورنمنت‌ها آورده شده و برای همه آن‌ها برنامه‌ریزی شده است. برای کشتی‌گیرانی که سهمیه المپیک را گرفته‌اند نیز برنامه‌ریزی جداگانه داریم. در مجموع همه موارد لحاظ شده و پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

کاوه در ادامه درباره غیبت غلامرضا محمدی در کمیته فنی رقابت‌های قهرمانی کشور، نیز گفت: مشکل خاصی نبود. از آنجا که سن بیشتری از من دارد دچار بیماری شده بود(با خنده) ایشان واقعا مریض بودند و نتوانستند به خوزستان بیایند. البته دوستان دیگر کادر فنی به عنوان نماینده حضور داشتند. سال المپیک است و خواهشم از همه دوستان این است که همه دست به دست هم بدهیم و همه به هم کمک کنیم تا تیم ملی موفق شود.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه تیم ملی کشتی آزاد در المپیک، خاطرنشان کرد: رقابت‌های جهانی قزاقستان نشان داد ما نسبت به جهانی مجارستان بهتر شده‌ایم. باید تلاش کنیم در المپیک نیز بهتر از جهانی قزاقستان باشیم. نمی‌خواهم بار سنگینی بر دوش تیم ملی بگذارم اما باید خوب فکر کنیم و خوب حمایت شویم تا نتایج خوبی را در توکیو بدست بیاوریم. کار سختی در المپیک پیش رو داریم و باید با برنامه‌ریزی خوب در جهت کسب موفقیت گام برداریم.

کاوه در پایان گفت: به سوی همه اهالی کشتی دست نیاز و یاری دراز می‌کنیم و از همه خواهش می‌کنم اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد، شرایط بگونه‌ای نشود که کشتی لطمه ببیند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها