کد خبر: 352345
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۳:۴۶:۵۵
| |

محمد صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران:

همه‌پرسی راهی برای فرار رئیس‌جمهوری از ارائه گزارش کار است

محمد صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور در این دانشگاه گفت: به اعتقاد بنده مطرح کردن بحث همه‌پرسی از سوی آقای روحانی راهی است برای فرار وی ازدادن گزارش کار.

همه‌پرسی راهی برای فرار رئیس‌جمهوری از ارائه گزارش کار است
کد خبر: 352345
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۳:۴۶:۵۵

اعتمادآنلاین| محمد صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور در این دانشگاه گفت: دست دولت آقای روحانی مخصوصاً در دور دوم به‌شدت از گزارش کار خالی است، یعنی هیچ حرفی و بیانی از عملکرد ندارد.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که دور دوم دوران ریاست جمهوری زمان افتتاح پروژه ها و ارائه عملکرد است ولی چون دست آقای روحانی در این موضوع خالی است ناگزیر است برای پر کردن زمان بحثی را مطرح کند که که این نقص را پرکند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رئیس جمهور هر زمان حرفی برای گفتن ندارد بحث همه پرسی را مطرح می کند و مجدد این بحث فراموش شود تا دفعه بعد که آقای روحانی به مطرح کردن این بحث نیاز پیدا کند.

کوشکی یادآور شد: آقای روحانی هیچ وقت مطرح نکرد که در مورد چه مسئله‌ای باید نظر مردم را بگیریم، اگر منظور از این بحث مشارکت مردم است که مردم در انتخابات مشارکت می کنند و حضور فعالی هم دارند و حضور خود آقای روحانی هم در قدرت به خاطر مشارکت مردم است ولی اینکه مذاکره با آمریکا منوط به نظر مردم شود خب ما این را قبلا امتحان کردیم و به نتیجه نرسیدیم.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: به اعتقاد بنده اظهارات آقای روحانی درباره رفراندوم کلی‌گویی و راه فراری است برای ندادن گزارش کار.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها