کد خبر: 352349
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۳:۵۴:۰۵
| |

کرم‌پور حقیقی، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس:

دستگیری سرشکبه کانال ضد انقلاب نمایش اقتدار ملت ایران است/ سپاه نشان داد که در امنیت روانی و جانی مردم با هیچکس شوخی ندارد

کوروش کرم‌پور حقیقی، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: اقدامات اخیر سپاه پاسداران نشان داده که این نهاد انقلابی در امنیت روانی و جانی مردم با هیچکس شوخی ندارد و دستگیری سرشکبه کانال ضد انقلاب نمایش اقتدار ملت ایران است.

دستگیری سرشکبه کانال ضد انقلاب نمایش اقتدار ملت ایران است/ سپاه نشان داد که در امنیت روانی و جانی مردم با هیچکس شوخی ندارد
کد خبر: 352349
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۳:۵۴:۰۵

اعتمادآنلاین| کوروش کرم‌پور حقیقی، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال ضدانقلاب آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدامی که سپاه مقتدر پاسداران ما در رابطه با سرکرده و سرسپرده دشمن اسلام و ملت انجام داد اقدامی بسیار ارزشمند و به موقع بود.

وی افزود: در شرایطی که تمامی استکبار جهانی دست به دست هم داده‌اند تا با ملت ایران بجنگند سپاه پاسداران ما همچون 40 سال گذشته اقدام شایسته‌ای صورت داد و دل ملت خداجوی ایران را شاد کرد و ما از آنان متشکریم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای تصریح کرد: سازمان‌های اطلاعاتی کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل، فرانسه، انلگیس و آلمان بهتر از هر کسی می‌دانند این اقدام سپاه پاسداران صرفاً برای دستگیری این مجرم نبود بلکه نمایش واقعی توان سازمان اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران بود. آنها می‌دانند که سازمان‌های اطلاعاتی ما یک دهم هزینه‌هایی که آنان با تجهیزات پیشرفته و امکانات فوق‌العادهای که در اختیارشان است ندارند. اما سازمان اطلاعاتی و عملیاتی ایران کارهای بزرگی را صورت داده و می‌دهد تا آنها را به حیرت وا می‌دارد.

وی گفت: کار سپاه پاسداران مثل برد تیم ملی ایران مقابل تیم‌های بزرگی همچون آلمان، فرانسه، برزیل و آرژانتین بود آن هم برد با نتیجه 4 بر صفر به نفع ایران.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای ادامه داد: اقدامات اخیر سپاه پاسداران نشان داده که این نهاد انقلابی در امنیت روانی و جانی مردم با هیچکس شوخی ندارد که زدن پهپاد فوق‌ جاسوسی آمریکا و همچنین توقیف کشتی‌های انگلیسی که خلاف قوانین بین‌المللی حرکت می‌کردند از این جمله است و این نمایش اقتدار ملت ایران است.

کرم‌پور حقیقی با تأکید براینکه ملت ایران حاضر است فرزند رمضان و عاشورا باشد اما تن به ذلت نمی‌دهد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما مگر سال 64 را فراموش کرده‌‌اید. با تمام توان نظامی الکترونیکی و انسانی اروند رود را بسته بودید که ماهی هم عبور نکند اما این رزمندگان جان بر کف ایرانی بودند که از سد پولادین شما عبور کردند؛ با دم شیر بازی نکنید.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با تأکید براینکه دشمنان و ضد انقلاب‌ها بدانند این تازه اول راه است، گفت: ما اراده کنیم هرکسی را که بخواهد به ملت ایران دهن‌کجی کند و امنیت جانی و روانی ملت ایران را به هم بریزد را دستگیر و وادار می‌کنیم که مقابل ملت شریف ایران زانو بزند.

منبع:‌ فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها