میزبان ال‌کلاسیکو تغییر می‌کند؟

اعتراض‌های مردمی در کاتالونیا باعث شد لالیگا پیشنهاد دهد دیدار بارسلونا و رئال مادرید به جای نوکمپ در سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

میزبان ال‌کلاسیکو تغییر می‌کند؟
کد خبر: 352351
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۴:۵۶:۱۷

اعتمادآنلاین| شرایط بد کاتالونیا روی فوتبال نیز تاثیر گذاشت. لالیگا برنامه ریزی کرده که دیدار رئال مادرید و بارسلونا که قرار بود چهارم آبان در نوکمپ برگزار شود به میزبانی سانتیاگو برنابئو باشد. این سازمان می‌خواهد امنیت کامل برای ال کلاسیکو برقرار شود. اگر هر دو باشگاه پیشنهاد لالیگا را بپذیرند دیدار برگشت که قرار است در یکم مارس برگزار شود در نوکمپ خواهد بود. کمیته برگزاری بازی‌ها در روزهای آینده به پیشنهاد لالیگا پاسخ خواهد داد.

ال کلاسیکو هفته آینده نخستین بازی بارسا خواهد بود که پس از محکوم شدن 12 رهبر جدایی طلب کاتالانی توسط دیوان عالی در نوکمپ برگزار می‌شود.

پس از این رای وضعیت بارسلونا متشنج و اعتراض‌ها در فرودگاه ال پرات باعث شد پروازها لغو شود. همچنین در درگیری پلیس با معترضان ده‌ها نفر دستگیر و زخمی شدند.

همچنین باشگاه بارسلونا به خاطر اعتصاب احتمالی در کاتالونیا برای دیدار برابر ایبار در هفته نهم لالیگا زودتر از موعد به این شهر سفر می‌کند. تیم بارسلونا پنجشنبه به ایبار می‌رود تا شنبه برابر حریفش به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها