کد خبر: 352420
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۶:۱۳:۰۹
| |

مسی ششمین کفش طلای خود را کسب کرد

لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا، ششمین کفش طلای خود را کسب کرد.

مسی ششمین کفش طلای خود را کسب کرد
کد خبر: 352420
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۶:۱۳:۰۹

اعتمادآنلاین| ‎ عصر امروز (چهارشنبه) لیونل مسی جایزه کفش طلایی فوتبال اروپا در فصل 19-2018 را از نشریه مارکا دریافت کرد. او فصل گذشته در 34 مسابقه‌ای که در ترکیب بارسلونا در لالیگا به میدان رفت، 36 گل به ثمر رساند. مسی که 9 سال پیش نخستین کفش طلای خود را دریافت کرده بود، ششمین کفش طلای خود را به دست آورد.

خوان ایگناسیو گایاردو، مدیر نشریه مارکا این جایزه را به فرزندان مسی داد تا آنها این عنوان را به کاپیتان بارسلونا تقدیم کنند. مسی پس از دریافت این جایزه گفت: از تمام حاضران در مراسم، از جمله خانواده‌ام تشکر می‌کنم. همچنین سوارس و آلبا که برای کسب این جایزه خیلی به من کمک کردند. بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم به این عنوان برسم و این جایزه را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی در مورد هدفش در این فصل به همراه آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا تصریح کرد: مشخصاً لیگ قهرمانان اروپا عنوانی ویژه است و هر سال می‌خواهیم این جام را بالای سر ببریم، اما لالیگا مهمترین عنوان محسوب می‌شود. مسابقاتی که باعث می‌شود در بقیه رقابت‌ها هم خوب باشید. اگر شما در لیگ و جام حذفی بازی نکنید، نمی‌توانید در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشید. ما در بارسلونا همیشه از لیگ قهرمانان اروپا نام می‌بریم، اما لیگ و جام حذفی را فراموش نمی‌کنیم.

کیلیان امباپه که 33 گل در لوشامپیونه فرانسه به ثمر رساند، نزدیکترین بازیکن به مسی برای کسب این جایزه بود و فابیو کوالیارلا از سمپدوریا با به ثمر رساندن 26 گل، در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها