لاریجانی در جریان دیدار دبیرکل IPU :

جوامع بین المللی با متجاوزان همراهی می کنند

علی لاریجانی، رئیس مجلس نقش دبیرکل IPU را در مسئله یمن سازنده عنوان کرد و گفت: مردم یمن مظلوم واقع شده و جنگ به آن ها تحمیل شده و جوامع بین المللی با متجاوزان همراهی می کنند.

جوامع بین المللی با متجاوزان همراهی می کنند
کد خبر: 352435
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۶:۴۳:۱۵

اعتمادآنلاین| گابریلا کوئواس بارون رئیس اتحادیه بین المجالس و دکتر علی لاریجانی امروز (چهارشنبه، 24 مهرماه) در حاشیه صد و چهل و یکمین نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش، علی لاریجانی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) نقش سازنده ای در مسئله یمن داشته است، گفت: مردم یمن مظلوم واقع شده و جنگ را به آن ها تحمیل کرده اند و در این میان جوامع بین المللی با متجاوزان همراهی می کنند.

وی سپس به موضوع حمله نظامی ترکیه به سوریه اشاره کرد و خطاب به دبیرکل IPU گفت: اگر قصد سفر به سوریه برای کسب اطلاعات را دارید، ایران می تواند این سفر را هماهنگ کند.

در ادامه این نشست گابریلا کوئواس بارون گفت: هیاتی از کمیته حقوق بشر اتحادیه بین المجالس برای مذاکره به منظور بررسی شرایط سوریه، به ترکیه اعزام شده اند و البته قصد دیدار و گفت وگو با مقامات سوریه را نیز داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات رسیده به اتحادیه در مورد ایران متناقض بوده است، خواستار کمک ایران در حل مسئله سوریه و یمن و مشکلات منطقه شد.

منبع:‌خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها