کد خبر: 352454
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۷:۲۶:۴۳
| |

74 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید تهران مربوط به جرائم تامین اجتماعی است

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: بیش از 74 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مربوط به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی است.

74 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید تهران مربوط به جرائم تامین اجتماعی است
کد خبر: 352454
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ۱۷:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ محمد چالویی در مورد بخشودگی جرائم تامین اجتماعی افزود: برای تمدید بخشنامه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی که فرصت سه ماهه داشته‌اند در ستاد ملی تسهیل مصوب شده است اما نیاز به مصوبه هیات وزیران دارد.

وی در مورد نحوه پیگیری مصوبات ستاد تسهیل افزود: بعد از ابلاغ مصوبه‌ها متقاضیان باید موضوع را پیگیری کنند و در هر مرحله که با مشکل مواجه شدند به استانداری مراجعه تا موضوع مجدد بررسی شود چرا که مصوبات این ستاد براساس قانون رفع موانع تولید باید عملیاتی شود.

چالویی گفت: تعداد جلسات برگزار شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شش ماهه اول سالجاری با حضور استاندار هفت جلسه و با حضور معاون اقتصادی استاندار 57 جلسه بوده است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران ادامه داد: تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکهزار و 962 مصوبه بوده که 918 مصوبه اجرا و هزار و 44 مورد در دست اقدام و پیگیری است.

چالویی خاطرنشان کرد: 4/7 درصد مصوبات مربوط به سرمایه در گردش، چهار درصد مربوط به سرمایه ثابت، 8/7 درصد مصوبات مربوط به استمحال، 3/ 74 درصد مربوط به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی، چهاردرصد مربوط به امور مالیاتی و 6/12 درصد مربوط به سایر موارد است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها